Door
SerpenT
op 24-05-2004 16:54
gewijzigd op 17-08-2004 23:52
7 views
zet dit in je head:
<script language="javascript">
function nobanner() {
var divsearch = document.all.tags("div");
for (i=0; i <= divsearch.length - 1; i++) { divsearch[i].style.visibility = 'hidden'; }
}
</script>
en dit in je body-tag:
onload="nobanner();"
alleen moet je dan volgens mij geen andere divs in je page gebruiken:S
lol ik heb net vorige week een soortgelijk script geschreven
die van mij ging zo:
<script type="text/javascript">
function fuck_lycos(){
var i,d=document.getElementByTagName('div');
for(i=0;i<d.length;i++){
d.style.display='hidden';
}
}
fuck_lycos();
</script>
en die dan ergens in je body zetten (alle divjes eronder doen, dan blijven die tenminste werken ;))
works great
ik heb de hoop opgegeven nadat ik met de iframes zat te sukkelen, had er niet echt aan gedacht de divs neer te halen omdat ik er zelf gebruikt maarja het werkt dus zel ik mijn persoonlijke divs maar deleten zeker :p
je zal mij ook niet op een lycos host zien hoor ;)
veel te langzaam, en een betaald hostje kost ook bijna niets meer tegenwoordig
maar iemand die ik ken vroeg of ik iets tegen de banners wist, dus zelf maar eventjes iets geschreven
ik geloof dat dit het was, kheb het script niet meer dus eventjes snel uit m'n hoofd geschreven
daarom dat het niet klopt :p
werkte daarstraks bij mij niet :p
dus heb ik het andere maar gepakt maar heb de functie wel fuck_lycos genoemd, slaagde direct aan :d
precies ik ben er ook begonnen, zit nu op mijn eigen host en ga ooit naar betaald, en vond het heel handig wat je bij lycos kan krijgen, maar de banners zijn niet cool.
Als je gebruik maakt van een gratis host, vind ik dat je de banner ook moet accepteren... maar aan de andere kant, als ze het zo makkelijk maken om de banner te omzeilen.........
Appz: daar ben ik het opzich wel mee eens, maar dan moeten het wel normale banners zijn, die van lycos gaan voor je hele layout zitten of gooien alles omver
ik kan me voorstellen dat je die niet wilt, gewoon een normaal plaatje als banner op je site daar zal niemand problemen mee hebben, maar als je ziet wat lycos voor troep erbij gooit
dan snap je het wel :)