Door
SerpenT
op 24-05-2004 16:54
gewijzigd op 17-08-2004 23:52
6 views
zet dit in je head:
<script language="javascript">
function nobanner() {
var divsearch = document.all.tags("div");
for (i=0; i <= divsearch.length - 1; i++) { divsearch[i].style.visibility = 'hidden'; }
}
</script>
en dit in je body-tag:
onload="nobanner();"
alleen moet je dan volgens mij geen andere divs in je page gebruiken:S
?Onbekende gebruiker
17-08-2004 23:26
Ben helemaal met je eens dat een betaalde host beter is, maar als je daar over wilt mekkeren, dan start je maar een nieuw draadje. Dat geouwehoer heeft hier niets te zoeken. En iets van de zelfde pagina opnieuw plaatsen is in mijn ogen vervuiling.
Wat mij betreft kan je de admin status dan wel vergeten.
En als ze zoeken willen mij best, ze doen hun best maar. En mocht je nou niet kunnen slapen omdat ik zgn de reclames van mn site sloop, wees gerust Ik laat alleen een reclame banner bovenaan de pagina staan in plaats van in ELK frame.
BTW, problem solved
?Onbekende gebruiker
17-08-2004 23:27
Ben helemaal met je eens dat een betaalde host beter is, maar als je daar over wilt mekkeren, dan start je maar een nieuw draadje. Dat geouwehoer heeft hier niets te zoeken. En iets van de zelfde pagina opnieuw plaatsen is in mijn ogen vervuiling.
Wat mij betreft kan je de admin status dan wel vergeten.
En als ze zoeken willen mij best, ze doen hun best maar. En mocht je nou niet kunnen slapen omdat ik zgn de reclames van mn site sloop, wees gerust Ik laat alleen een reclame banner bovenaan de pagina staan in plaats van in ELK frame.
BTW, problem solved
?Onbekende gebruiker
17-08-2004 23:28
sorrie voor repost (door pagina refresh)..
.. Maar ach, ik ben dan ook geen admin wannaB
Jmmr voor jou dat ik de Admin status al toegewezen heb gekregen ...
Iets van dezelfde pagina plaatsen is geen vervuiling aangezien je dat doet via het knopje quote, dat daarvoor speciaal gemaakt is! En het is geen geouwehoer, als het weghalen van de banner niet lukt is dat het enige wat rest en naar mijn menig de beste optie.
Edit: Owja stoere gozer, dat admin wannaB ondertiteltje komt automatisch, logisch ook als je meer posts hebt dan de (hoofd)admin :)
?Onbekende gebruiker
17-08-2004 23:39
Oh, je bent al admin? Hoera van Mitch!
Met de Quote-knop kopieer je de teskt uit een ander bericht, maar voor zover ik weet kan je in PHPBB de quote nog iets aanpassen.
De tekst wordt in mijn ogen daarom nog een keer in de database opgenomen, en is dan mi. weldegelijk pollution.
Meer posts dan de admin? En wie noem jij nou stoer, gozertje? tssk.
Jaja stoer he?
En als je kan lezen, zie je dat ie is aangepast, maar het gedeelte waar het om gaat kun je niet weglaten he?
En ik ben hier om vriendelijke mensen te helpen, dus dit zal m'n laatste bericht aan jou zijn.
Dankjewel voor de felicitatie, handtekeningen zijn backstage op te halen bij de admin ;)
?Onbekende gebruiker
17-08-2004 23:48
Ja, ga maar fijn andere mensen met je goeie adviezen helpen. Er zijn vast genoeg mensen die zelfs >>20 regels tekst nog over het hoofd zien en gebaat zijn bij het herhalen ervan.
Dus ik ben niet vriendelijk? En ik 'feliciteerde' je nog wel..