Ow :P leuk :)
Ik game wanneer ik niet programmeer :
Counter - Strike , UT2K3, UT2K4, Far Cry, Halo, SplinterCell, Vietcong: FA, BF: Nam, War3: TFT en nog een paar (zoals FIFA 2K4 en NBA live 2K4) ...
Edit : Mijn IQ is wel eens gemeten maar ik heb het resultaat nooit gezien ...
nou ik heb gegamed(Americas Army), maar ben nu zoveel bezig met scripten voor mijn War game dat ik er niet meer aan toe kom, verder heb ik een AMD duron 1400+(945 Mhz) met een onboard videokaart(64 MB shared) dus kan niet de nieuwste spellen spelen.
en met de Nationale Iq test @ BNN dit jaar had ik een iq van 123.
Naast dat ik programmeer, ben ik CL van een MoH:AA clan
(Voor de niet-games, deze zin betekend : Clan Leader van een Medal of Honor clan :P)
En ik doe nog wel eens wat Call of Duty en Age Of Empires II
Mijn IQ is nooit gemeten (en das maar goed ook denk ik ;) )
Laatst hadden wij op TS (TeamSpeak) de conclusie dat je IQ samen hangt met het aantal wormen dat Windows XP op je PC heeft (hoe minder wormen hoe meer IQ), en dat zou positief uit vallen voor mij :)
Laatst hadden wij op TS (TeamSpeak) de conclusie dat je IQ samen hangt met het aantal wormen dat Windows XP op je PC heeft (hoe minder wormen hoe meer IQ), en dat zou positief uit vallen voor mij :)
ik heb nog nooit een worm gehad :)
Ik ben vast de enige die nog commander keen speelt.
nee hoor, ongeveer een maand geleden nog gespeeld
ik vond 1 van m'n oude computertjes weer eens (lag ergens in een hoek van m'n kamer) en daar stond keen 4 en keen 6 nog op :P
CQ (Computer Quotient) hangt er misschien vanaf hoeveel worms je op je computer hebt staan. Hoe goed je om kan gaan met een computer zegt meer over je ervaring met het toestel dan je algemene intelligentie.
Ik ken redelijk veel slimme mensen die maar geen reet snappen van die computer, en al totaal mijn lol erin niet zien. Dit zegt niet dat wanneer ik hun computer fix, zij minder slim zijn.
Ieder zn vakgebied, maar het neigt naar arrogantie over hoe dom mensen wel niet zijn die niet elke dag achter de computer zitten en niet snappen dat er dingen stuk kunnen gaan.