Hoi ff een interesse vraagje aan de coders onder ons .....spelen coders ook online games ?? zo ja ...welke zijn het dan??

Ik ben geinteresseerd in de denkwijze van gamers en het iq :)
Wie ben jij dan??

En wie speelt dit spel ook??
SPeeCHLeSS^ en ik wo0n in Kburg :)
ik heet remcowouter en darkmen en woon in Eurodam en Bdorp en ben PM+
Ik ben ook een echte gamer. Alleen niet op pc... Mss dat dat komt omdat de pc hier to crappy is om op te gamen Maar ik zit dus altijd op men Playstation 2. Ik speel graag race games en FPS. En nou voel ik weer een discussie aankomen over FPS op consoles. FPS zijn best te doen op een console. En ik heb ook het voordeel om eerder als de pc mensen de nieuwe GTA te spelen of natuurlijk andere games die je op pc nooit zult vinden zoals Gran Turismo of MGS. ok de eerste MGS is op pc verschenen maar alles daarvoor en daarna niet :).
Niet dat ik een scripter ben, maar speel regelmatig nog Americas Army.com. Lache spel voorn gratis spel dan, update komt binnekort...

Ik ben geinteresseerd in de denkwijze van gamers en het iq :)

Ik denk erg gecompliceerd en mijn IQ doe ik geen uitspraak over. Ik denk dat IQ kwesties altijd alleen maar jaloerze mensen opleveren. Stel dat iemand zegt: "mijn IQ is 120". Dat is erg hoog. Dan zal iemand met 115 misschien wel zeggen, mijne is 125..

De games die ik speel: C&C Renegade en MOHAA
Ik was wel van plan vandaag UT2K4 te gaan downloaden.
Yup daarom heb ik mijn reactie maar gewijzigd, als je die gegevens echt wil weten dan zal je het op een andere manier moeten halen.
Sowieso is dit totaal niet betrouwbaar natuurlijk
Zijn er hier nog mensen die in een MoH:AA clan zitten? en zo ja welke dan?

ik Zit in =(.T.T.B.)= en mijn nickname:
=(.T.T.B.)= Spikey
Ik was wel van plan vandaag UT2K4 te gaan downloaden.

Zeekur doen! Is echt een goed spel! :)
Ik zit om het maar zo te zeggen heel vaak achter de computer maar speel vrijwel NOOIT games. Ik programmeer liever en ben volledig PHP fan.

ben op t moment bezig met een spel op t internet dus k heb t nogal druk

Reageren