Door
SerpenT
op 25-05-2004 14:05
gewijzigd op 25-05-2004 14:15
3.950 views
Heey ik poste tijdje geleden een link hier naar een lycos site waar mijn wargame stond, die heb ik tijdje geleden van lycos afgehaald en op mijn eigen host gezet.
hierbij vraag ik jullie weer om het kritisch te bekijken,(behalve attack want ik ben nog steeds niet eruit hoe ik nou een eerlijk aanvals ding kan maken.
jullie mogen allemaal registreren maar als jullie maar rekening mee houden, Tis nog niet af dus nog niet doorgeven aan andere mensen ik geef dit aan jullie zodat jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden.
//edit
design is niet van mij hoor, maar alle scripts+gewone html is wel van mij
//einde edit
Deze post is voor mijn reacties : [1] Registreren:
Het knopje van registeren is nogal vaag in de bovenhoek. Het registreer formuliertje is lekker strak, niets op aan te merken. Dan op register klikken en ...
Parse error: parse error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\phpdev5\www\public\html.php on line 18
Warning: Failed to Connect in C:\phpdev5\www\public\reg_pr.php on line 54
Hmmz, er wordt gezegd dat ik een email ga krijgen en daar wacht ik nu dus op. Daarna volgt reactie [2]
Edit : we have send moet zijn we have sent :)
Edit 2 : Did You Forgot your Password oei na did geen past -> did you forget your password?
mensen hij is weer online je kunt registreren, Mitch jij moet fftjes zeggen of je opnieuw wilt registeren, als je geen email hebt gehad of dat je gewoon wilt activeren.
Warning: main(link.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\inetpub\wwwroot\activate1.php on line 3
Warning: main(): Failed opening 'link.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in c:\inetpub\wwwroot\activate1.php on line 3
Activation Complete
Your account has been activated.
Was dat? ^o)
Edit : Nog meer :
Parse error: parse error, unexpected '}' in c:\inetpub\wwwroot\pclaim.php on line 11