Heey ik poste tijdje geleden een link hier naar een lycos site waar mijn wargame stond, die heb ik tijdje geleden van lycos afgehaald en op mijn eigen host gezet.

hierbij vraag ik jullie weer om het kritisch te bekijken,(behalve attack want ik ben nog steeds niet eruit hoe ik nou een eerlijk aanvals ding kan maken.

hier de link:
http://62.163.182.40/

jullie mogen allemaal registreren maar als jullie maar rekening mee houden, Tis nog niet af dus nog niet doorgeven aan andere mensen ik geef dit aan jullie zodat jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden.

//edit
design is niet van mij hoor, maar alle scripts+gewone html is wel van mij
//einde edit

thx in advance

Greetz
Slordigheidje:
Je hebt geen controle op je inschrijfformulier... Ik druk gewoon op Register en ik krijg de melding dat ik een e-mail krijg.. Cool.. ;)

if (empty($_POST['user']) || empty() || empty())
{
echo "Lulhannes! Vul ff die velden in!";
}

Elwin

is opgelost volgens mij Elwin, ik had een check met if(isset($_POST["user"]) etc{
hier wat te doen wanneer wel goed is
}else{
hier doen als niet goed is}

maar werkte dus niet egt goed
is opgelost volgens mij Elwin, ik had een check met if(isset($_POST["user"]) etc{
hier wat te doen wanneer wel goed is
}else{
hier doen als niet goed is}

maar werkte dus niet egt goed

Hij geeft nu inderdaad een mooie foutmelding. Ik zou het toch nog even iets anders doen. Je geeft een hyperlink terug naar register.php, daar zou ik javascript:history.back(-1) van maken, dan staan namelijk de waarden die al ingevuld waren nog steeds in het formulier.

Elwin
De pagina kan niet worden weergegeven.

leuke site hoor ^^

Reageren