Hallo , ik heb al 3 weken last van 2 hele irritante mensen op mijn forum.
Ik heb bij beide mensen zowel hun e-mail als ip-adres gebanned , maar ze blijven terug komen.. onder een nieuwe naam + e-mail ... ik begin ook een enorme hekel te krijgen aan het begrip "proxy" !
Ze gebruiken elke keer gewoon een nieuwe proxy en e-mail adres, en een ip ban heeft dus geen enkele zin.
Wat kan ik hiertegen doen? .. ik weet dat je met php code langs sommige proxy's kan kijken .. maar hun gebruiken waarschijnlijk top level proxy's (:
aah ja, oops :)
Mitch zijn optie is het mooiste, ik doe hetzelfde op de bij mij bekende forums. Puur omdat je dan vrij makkelijk kan controlleren of iemand is wie hij is. Eventueel checken of dat mailadres echt gebruikt word etc.
kan iemand mij helpen met php ?? ik wil beginnen met php alleen ik weet niet hoe ik moet beginnen en ik ben bang dat ik html dingen ga vergeten als ik met php ga beginnen ik ben nog maar 13 maar ik kan redelijk omgaan met html en ftp kan iemand mij helpen???? stuur een bericht naar [email protected] plz plz
@moerad,
open een eigen topic, zeker in het begin zul je html btw niet snel vergeten(niet dat je dat heel erg hard nodig hebt maar toch)
Gijs (Armorad) schreef op 15.01.2006 15:29
@moerad,
open een eigen topic, zeker in het begin zul je html btw niet snel vergeten(niet dat je dat heel erg hard nodig hebt maar toch)

HTML heb je echt niet hard nodig bij PHP hoor..

Reageren