Ik ben met m'n stomme kop m'n wachtwoord van msn vergeten...
Nu staat deze nog wel standaard in msn als 'wachtwoord onthouden' (dus allemaal sterretjes) maar ja... schiet ik niet veel mee op.
Aangezien ik mijn geheime vraag ed. altijd allemaal onzin invul (1000 letteres en getallen) vroeg ik me af of iemand misschien weet hoe ik mijn wachtwoord alsnog kan achterhalen..
Je kan jezelf een mail laten sturen als je nog op MSN ingelogd bent. Zo heb ik ook eens mijn password teruggekregen. Volgens mij zit het bij Help en dan vindt je het vanzelf wel...
Weet nu niet hoe het zit bij Hotmail, maar het is een idee:
Als je kan aanmelden op msn, kan je ook klikken om naar je Postvak IN te gaan. Kan je hier dan niet via de opties je wachtwoord wijzigen? Of vraagt deze ook voor je oude wachtwoord ter bevestiging?
Je kan jezelf een mail laten sturen als je nog op MSN ingelogd bent. Zo heb ik ook eens mijn password teruggekregen. Volgens mij zit het bij Help en dan vindt je het vanzelf wel...
Dat wordt inderdaad aangeraden vanaf de hotmail site. Anders moet je zo'n password recovery tool gebruiken (ik heb vroeger wel eens 007 Agent of zoiets gebruikt en dat deed zijn werk).