Okay allemaal..

Als je wil zou je hier je foto kunnen posten zodat de mensen op dit forum ook kunnen zien met wie zij aan het discuseren zijn!

doe dat zo:

- upload je foto naar een server ( lycos )

- typ dan in je post:

[*img]http://www.urlvanjouw.nl/plaatje[*/img]

( maar dan zonder de * )

bedankt alvast!

Komen ze van mij hoor!!

Met geblondeerd haar!

Zonder geblondeerd haar!

Hee, ik was er een paardagenniet, ik hoop dat jullie mij niet gemist hebben, ik heb ff geen recente foto, de mijne komt zeer binnen kort, ik heb op school ook nog een zelfportret gemaakt met potlood, zodra ik deze thuis heb (hangt nu in de gangen op school) zal ik deze er ook tussen zetten!!

mzzl Boaz
oke dan!! dat is het betere werk!! zijn er niet meer mensen die hun foto willen laten zien.. 4 vind ik nog wel wat mager :)
Kep op t moment niks online staan ergens. Ik moet me nog steeds een digi-cam kopen :/

Maar ik zal eens kijken :)
hmm ik moet ook nog even een digitale camera kopen maar wil gelijk ene goede hebben.. Ben er alleen snel zo'n 600 euro voor kwijt :/
neej hoor Miranda, ik heb een Fujifilm finepix A203 en daar heb ik 250 euro voor moeten dokken (maar dan wel bij een bezz wel goedkope winkel in Maassluis)
haai johan.

zoiets zoek ik dus echt niet :) heb dezelfde camera ook voor 25 euro gezien ergens maar je kunt daar niets zelf instellen. Je kunt geen filters gebruiken enzovoort dus ik ga maar even sparen voor gelijk een goede :)
owww Miranda, jij wil een spiegelreflex... nouw, das heel wat anders dan mijn camera:-)
ik heb eer ook nog een:

kik he???
laterzz, Johan
hoe oud ben je daar??
He johan!! Vette foto!! Leuk dat je zo jong bent en dan al begint met PHP, ik was twee jaartjes ouder toen ik er mee begon maar erg leuk!..

Jong leer je het ook sneller en als je dan net even wat ouder bent en je hebt meer kennis van PHP dan kun je ook betaalde PHP dingen gaan doen voor bekenden, familie of bedrijven :)

Niet veel mensen kunnen op jou leeftijd wat jij wel kunt :)

Reageren