Okay allemaal..

Als je wil zou je hier je foto kunnen posten zodat de mensen op dit forum ook kunnen zien met wie zij aan het discuseren zijn!

doe dat zo:

- upload je foto naar een server ( lycos )

- typ dan in je post:

[*img]http://www.urlvanjouw.nl/plaatje[*/img]

( maar dan zonder de * )

bedankt alvast!

Komen ze van mij hoor!!

Met geblondeerd haar!

Zonder geblondeerd haar!

Kikke foto!
He johan!! Vette foto!! Leuk dat je zo jong bent en dan al begint met PHP, ik was twee jaartjes ouder toen ik er mee begon maar erg leuk!..

Jong leer je het ook sneller en als je dan net even wat ouder bent en je hebt meer kennis van PHP dan kun je ook betaalde PHP dingen gaan doen voor bekenden, familie of bedrijven :)

Niet veel mensen kunnen op jou leeftijd wat jij wel kunt :)

Ik was 12 toen ik met PHP begon, en nu al bijna 14 :)

P.S. let niet op de kwaliteit van de foto, heb namelijk ff snel met mijn telefoon gemaakt :)
Bedankt voor het compliment Bas, en ik ben daar 13 jaar, die foto is twee maaden geleden genomen bij het zeekadetkorps in Maassluis, waar ik lid van ben.
Jo Ros! Brute pic! :) Jij hebt het dus ook al aardig jong geleerd... ik pas / al op mijn 15e.. :) Ziet er nog goed uit voor een pic die je met je telefoon hebt gemaakt.. wat voor telefoon heb je??
Yo Johan,

volgens mij ben jij de Opper-rookie! Je hebt de
meeste posts, op een moderator en de administrator na!

Je gaat al bijna door naar de volgende ronde....
Ja witgatje??? is dat zo??? nouw, ik voel me vereerd :-)))
Jo Ros! Brute pic! :) Jij hebt het dus ook al aardig jong geleerd... ik pas / al op mijn 15e.. :) Ziet er nog goed uit voor een pic die je met je telefoon hebt gemaakt.. wat voor telefoon heb je??
Vodafone live, Een Sharp GX10.
Voor me verjaardag gekregen :$ , beetje duur (ik weet het)
Ja witgatje??? is dat zo??? nouw, ik voel me vereerd :-)))

Ja ja!! nog 3 posts (je zit nu op 47) en dan heb je een ander level gehaald Johan :D
Zow....wit gatje...jij mag dur zeker wel wezen :P
beetje respect voor m'n vriendin he?! ;)

Reageren