hello nou hij is wel een beetje af... nu zou ik wel eens technische comment willen hebben, inhoudelijk is niet nodig om te reageren daar is het mij niet om te doen.

www.mephio.nl

tnx mephio
-Je hebt geen doctype
-Je middelste content is in FireFox iets te ver naar links
ik zou eerlijk gezegt niet weten waar dat doctype voor nodig is, als jij het mij verteld zet ik het erin ;) khad het als overbodige troep eruit gegooit eigenlijk.
Ik realiseer mij dat er voor de kijker opzich zo niet zo heel veel aan de hand is, maar dit is eigenlijk een zelf gebouwd cms systeem. er kan worden ingelogt door bestaande gebruikers en kunnen met een simpel tekst vak items plaatsen. er zitten plaatjes gekoppeld aan userid. er zit een mailantwoord systeem in indien er een reaktie is geplaatst. etc.
en dat kleine stukje wit in het middelste content.. krijg het niet weg helaas, ben al uuuuuuuuuuren aan het tobben geweest met dat stomme stukkie
@Ilka: Als je een doctype gebruikt, gaan browsers zoals IE en FireFox niet in Quirks mode en kunnen ze je pagina beter genereren, zodat bugs zoals met die middelste content makkelijker opgelost kunnen worden.

(En er zijn [img]http://www.phphulp.nl/imgs/forum/edit.gif[/img[edit] -knopjes hoor ;))
next time, ik snap de hint ;-), oke en wat ik nu dan nog toevoegen om de site niet in kwarkmode te laten draaien?
ik vind hem erg mooi
Dit roept Tidy: 2 errors / 169 warnings

Tip: Ga de site eens valideren op w3.org en de html-code aanpassen. De site wordt dan sneller en mogelijk ook beter geindexeerd door Google en overige zoekmachines.

Reageren