Door
Ilka
op 04-12-2005 23:34
gewijzigd op 05-12-2005 08:12
1.881 views
hello nou hij is wel een beetje af... nu zou ik wel eens technische comment willen hebben, inhoudelijk is niet nodig om te reageren daar is het mij niet om te doen.
@steffan: als je goed leest poch ik niet met het feit dat de designs van mij zijn, om eerlijk te zeggen heb ik je funpic.org site even bekeken, en inderdaad zij maken gebruik van de zelfde vrij te downloaden template als die ik heb gebruikt (even een comment: ik heb een flashfilm in de header, zij "slechts" en jpeg.) als je goed gaat surfen op het www zul je vast nog meer sites tegen komen hier vast een ander voorbeeld : www.meidenchat.nl (wederom niet door mij gemaakt en waarschijnlijk ook niet door de maker van funpic.org)
de reden waarom ik mijn website hier ter review aanbied gaat mij meer om de functionele tips die ik hier krijg en reeds gekregen heb, onderbouwd commentaar dus.
Toch bedankt voor je grief, hoop dat je opgelucht bent!
Groetjes Mephio/ Ilka
ps: ik had ook dit voorbeeld kunnen geven, en dan had je niets gezegt: is nog steeds exact dezelfde "gejatte" template:-) www.mephio.nl/pammie en die heb ik wel gemaakt.