Hoi,

Ik heb een probleem met het tonen van mijn pagina in FireFox. Wellicht kunnen jullie helpen.
De inhoud van mijn html-pagina:

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>blabla</TITLE>
<LINK REL="stylesheet" HREF="images/style.css">
</HEAD>

<BODY>
<DIV ID="container-page">
BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>
BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>BLABLA<BR>
</DIV>
</BODY>
</HTML>

De CSS is als volgt:
#container-page {
margin: 0 auto;
width: 700px;
background: url(back-page.gif) repeat-y;
text-align: center;
position: relative;
height: 100%;
}

De CSS toont dus een achtergrond plaatje.
Als ik mijn pagina in Internet Explorer open, wordt het plaatje tot geheel onderaan doorgetrokken. Echter in firefox, op het moment dat ik naar beneden scroll, zie ik het achtergrond plaatje niet meer.
Het lijkt er op alsof de hoogte van de achtergrond (100%) alleen het zichtbare deel bestrijkt.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen zodat het er normaal uitziet in FF??

thx
Joost
Dat is sowieso een goed idee ja. Ik dwing IE altijd in de strict mode met een doctype.
Ik ook ^^
Trouwens, als de VuurVos iets niet lust, dan schotel je het hem verkeerd voor. In andere woorden: Je html of css klopt niet.

In IE is het helaas vaak andersom. :(
Ja, dat is een goeie aanvulling. Als je op een probleem stuit, en IE doet het "goed" en FF doet het "verkeerd", dan heb je je hoogstwaarschijnlijk niet aan de standards gehouden.
Gelukkig doet de testversie van me site geschreven in XHTML 1.1 het in IE wel. Het is bijna een wonder :)
Ja, dan mag je in je handen klappen.
Je hebt het er nu zo vaak over, nu wil ik hem zien :P

Reageren