@ Boaz :D rammstein!!! zeker vette muziek, ookal hou ik voor de rest niet van rock. Hun nummers zijn echt vet.
Verder is trance, hardstyle en deel jumstyle zeker wel cool, ik luister alles wel, zolang het maar interssant is :) (ik luister alleen echt geen hardcore.. dat zuigt als de nete)
Ik hou van Marilyn Manson (zijn muziek niet de man), metellica, korn, nirvana, linkin park, gorillaz, artic monkeys, Panic! At the disco, keane enz. verder vind ik netzoals de meeste mensen top 40 ook wel top
metEllica?? Het is Metallica:D Ik vind dat ook super vet;) ben je bij concert in arnhem geweest?
Ik houd eigenlijk van alles, zo'n 20 gb aan brede belangstelling :)
20gb??!!
Ik heb nu 37.000 mp3's in de playlist van mediaplayer 11 staan, dus hier zitten sommige dingen niet eens bij. Was iets van 191gb als ik het me goed herinner, sommige zijn ook video-clips dusja.
Ik heb nu 37.000 mp3's in de playlist van mediaplayer 11 staan, dus hier zitten sommige dingen niet eens bij. Was iets van 191gb als ik het me goed herinner, sommige zijn ook video-clips dusja.
Dat is nog niks want mijn vader werkt bij McDonald's
Omg, wat boeit ons nou hoeveel muziek jij op je pc hebt staan :P
Leo, 20 Gyg aan alleen MP3, betekend dat je rond de 4000 nummers in goede kwaliteit kan opslaan. Ervan uitgaande dat een gemiddeld nummer (en dan hou ik het laag aan) 3 minuten duurt, heb je 12000 minuten aan muziek.
Dat komt neer op 200 Uur muziek, daarmee kan je 8 dagen en 8 uur muziek luisteren, non stop, zonder dat je 1 keer hetzelfde nummer hoort. Lijkt mij genoeg, en de kans is heel klein dat je alle nummers luisterd.
(anders gezegd, die 37.000 nummers van je is nogal veel. Heb je niet veel aan.)