Wat is de muziek smaak hier op phphulp?

Geef mij maar

Oldschool, Oldstyle, Hardcore, Terror, Lounge, Darkcore, Jumpstyle....

Dus harde werk beetje, op Lounge na...

Was niet aan jullie bedoelt hoor, ik bedoelde alleen dat 20gb nog niet zo heel veel is.. en idd Robert is het wel erg veel.. maar ik heb de torrent ziekte, elk spel/dvd/album wat ik zie download ik meestal, vooral albums.. terwijl ik de meeste (bijna) nooit luister :S
was maar een grapje hoor :P
Geef mij maar R.E.M of Front Line Assembly.
Doe maar lkkr rustige muziek, anders word je nooit rustig als in je 1 week 7 (!) proefwerken hebt, en dan is het niet eens een proefwerkweek :S

1001ste post :]

[edit] kheb ook nog een rotrooster.. -zucht-.. vandaar rustige muziek
Niels schreef op 16.10.2003 16:16
Wat is de muziek smaak hier op phphulp?

Geef mij maar

Oldschool, Oldstyle, Hardcore, Terror, Lounge, Darkcore, Jumpstyle....

Dus harde werk beetje, op Lounge na...

Kijk, zo mag ik het horen :-) klik op mijn profiel, en aanshouw mijn forum plaatje =D

Hardcore, Terror, Speedcore, Darkcore, Hardstyle, Oldschool.. allemaal zoo mooi :-)

Neophyte, Angerfist, Rotterdam Terror Corps, Art of Fighters, Drokz, Noize Suppressor, Catscan, Bass-D & King Matthew, De euromasters, DJ Paul Elstak, Ophidian, Negative A, Enzyme X, Evil Activities, Isaac, Korsakoff, Noisekick, Nosferatu, Outblast, Promo, The stunned Guys, Zware Jongens...
(zal ik nog doorgaan?(A))

En: ik ben geen racist nee.. -_-'
sorry, ik kan het ff niet laten:P maar hardcore vind ik egt helemaal NIKS. maarja ieder zijn muziek smaak. Ik kan ook bedenken dat jij Metallica niks vind:P
link

Heb ook eens zo een topic mischien ken je dingen wel vergelijken:)

GR. mebus
Vincent schreef op 11.11.2006 20:56
sorry, ik kan het ff niet laten:P maar hardcore vind ik egt helemaal NIKS. maarja ieder zijn muziek smaak. Ik kan ook bedenken dat jij Metallica niks vind:P

Ik vind zowel hardcore als metallica poep. De helft van wat mensen hardcore noemen is in princiepe hardstyle, alleen komt dit doordat er veel meelopers zijn onder de hardcore fans.

Maar idd, iedereen zijn eigen smaak, dit moet ook zo blijven. Anders zou het saai worden.
Hardcore, darkcore, death metal, metal, jumpstyle... Van alles eigenlijk wel
@Rob: Wooh dat is ff verschil door elkaar hardcore en death metal:P

Reageren