Volgens mij heeft het te maken met het ^. Bij mij pakt hij namelijk ook niet.
<?php
$sql = "SELECT id,naam,datum FROM nieuws ORDER BY id DESC";
$res = mysql_query($sql);

echo "<p><strong>nieuws overzicht</strong></p>";

if (mysql_num_rows($res) > 0)
{
{
$i = 0;

while ($row = mysql_fetch_array ($res)) {
$i ^= 1;
echo '<tr class="bg'.$i.'"><td>' . $row['datum'] . '<a href="index.php?page=nieuws&id=' . $row['id'] . '">$row['naam']</a></td></tr>';
}
}
}
else
{
echo "Er zijn geen nieuwsberichten.";
}
?>
Martin schreef op 27.12.2005 20:52
Volgens mij heeft het te maken met het ^. Bij mij pakt hij namelijk ook niet.

Dat komt niet door die ^ maar door het feit dat hij geen td's in zijn tr's had gestopt.
Jan Koehoorn schreef op 19.12.2005 23:02

Hoi SanThe,

in C praat je over een 'word'. Dat is een variabele van twee bytes. MSB staat dan voor Most Significant Byte en LSB voor Least Significant Byte.

ahum, het is Bit en niet Byte

ik zit in de afdeling elektriciteit - elektronica en moet dag in dag uit werken met XOR en XNOR , AND OR NAND toestanden werken, en geloof me, die zijn nog de simpelste. we hebben nu net een volledig reken IC gezien (het begin van een pc joepie ) en alsook ram en rom geheugens en das wel eens tof om bepaalde onderdelen van je pc ongeveer de werking ervan te snappen ;-)
Jan Koehoorn schreef op 19.12.2005 23:02

Hoi SanThe,

in C praat je over een 'word'. Dat is een variabele van twee bytes. MSB staat dan voor Most Significant Byte en LSB voor Least Significant Byte.

Hipska schreef op 27.12.2005 22:28

ahum, het is Bit en niet Byte

Het blijkt allebei voor te komen. In de context van mijn post, een WORD in C, ging het over een 16 bits waarde, dus twee bytes.
Is dat dan weer de WORD-waarde die ook in het windows-register als sleutel terug komt?
Ja lijkt mij wel.
Bedankt Jongens.

Het is mij gelukt. thakzz voor de hulp.

Reageren