Welke gebruik jij. En waarom?

(Mijn huidige werkt om een of andere niet lekker op mijn nieuwe "doos")

1stpage2000 waarom ik vind hem heel fijn. Goede code highlightning enz...
Ik gebruik Dreamweaver aangezien die bij Studio MX 2004 zit en ik de code highlighting erg prettig vind werken.
Eerst werkte ik altijd in Notepad :D
Winsyntax
Dreamwaver

dreamwaver voor de echte code
en winsyntax als ik de fout niet vind in dreamwaver

dreamwaver is gewoon gemakkelijk vind ik...
winsyntax gebruik ik vooral omdat hij automatisch de } zoekt die bij de { hoort
Ik heb editplus en het werkt perfect, natuurlijk highlighting en auto-tab (<< verrekte handig), functie voor projecten, zelf templates toevoegen voor een bestand, phpfuncties worden automatisch rood gekleurd als ze echt bestaan, enz enz etc enz
Ik gebruik Dreamweaver MX 2004 , ook ik vind de highlighting daar van erg prettig.

Maar omdat het laden er van nogal lang duurt werk ik ookwel met kladblok als ik ff snel iets simpels wil wijzigen.

Ik ben nog opzoek naar een simpel progje wat wel highlighting heeft :)
Ik gebruik al tijden ConTEXT 0.97.2a. Deze ondersteund 17 soorten talen, waarvoor dus highlighting. Het programma heeft een Nederlandse Taalmodule, en niet onbelangrijk regelnummers... :D

Dat laatste was de reden dta ik van Notepad afgestapt ben.

Dreamweaver gebruik ik liever niet omdat ik het dan illegaal moet draaien, ConTEXT is gratis.

Ik zie net dat er al een nieuwere versie is, plus dat er nog een klein lijstje is met modules die je kan installeren voor als je toevallig ook in andere talen schrijft:
http://www.fixedsys.com/context/download.html

Elwin
Dreamweaver 4.0 voor wat moeilijk html stukjes.

EditPlus 2 voor de PHP, TPL
Ik gebruik ultraedit, om de goede highlighting, snelle zoekzut, regex ondersteuning. Misschien niet het beste, maar ik kan dr snel mee coden; het geef me geen problemen anderzins.
Nadeel is dat je er voor moet betalen :( (Of een crack vinden )
Nadeel is dat je er voor moet betalen :( (Of een crack vinden )

Reageren