En ik omgeving van Hardenberg ;-)
Het lijkt me een heel leuk idee en lekker centraal dus bijv. Apeldoorn e.o.
Ik wil het best meehelpen te organiseren ;-)
Cool :D
Ik woon ook in Hardenberg (baalder-veld) ^^
Jan gaat een script schrijven waarbij mensen zich kunnen aanmelden voor de meeting en dan een aantal plaatsen kunnen opgeven of kiezen tussen opgegeven plaatsen.
Het script is af. Ik heb Bas gemaild of hij iets wil maken waardoor je een link krijgt naar het aanmeldingsformulier als je hier ingelogd bent. Ik wacht ff zijn reactie af.
@ Jason: vervoerskosten heb je in ieder geval niet. Je kunt wel met mij meerijden. Ik zal Ria beloven dat ik goed op je zal passen :-)
edit: ik denk dat het ook afhangt van de gemiddelde leeftijd van de deelnemers. Ik heb al een inschrijfformulier gemaakt, maar nog geen reactie ontvangen op mijn berichtje naar het PHP team.
Meeting? Ik heb niet alle berichten gelezen in dit topic maar lijkt me leuk! Ik kom uit Rozenburg en heb evt. nog plaats voor 2 mensen in m'n autootje.
Niet alleen kan ik de auto pakken, maar ik heb ook een 1e klas OV.
Meeting zal waarschijnlijk in Utrecht of Amersfoort gehouden worden gok ik, puur omdat dat een beetje centraal gelegen is.
Maar we kunnen natuurlijk ook met ze allen naar een leuk pretpark gaan (ey, ik ben dan welliswaar 19, maar met een paar man door een leuk park lopen is ook wel lachen denk ik ;)). Dan betaal je wat meer, maar is het ook wat makkelijker regelen.
Je kan natuurlijk ook een leuk restaurantje bezoeken, en daarna wat cafés ofzo.