Zie hieronder:
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 22:56

Ik zit nog een beetje met de controle. Tips zijn welkom.

Je kan vragen of iedereen een foto mee kan sturen. aan een foto kan je wel zien (op de dag zelf) of iemand er wel of niet bij hoort..
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 22:56
Ik zit nog een beetje met de controle. Tips zijn welkom.

Is het niet mogelijk om op dit forum een link te plaatsen, die alleen zichtbaar is als je bent ingelogd. En dat deze link dan naar een site verwijst die alléén toegankelijk is vanaf dit ip-nummer?
@ SanThe: je gelooft het vast niet, maar dat bedacht ik me ongeveer twee minuten geleden ook!!!

edit ik zie dat Eris online is. Eris, kun jij Bas daarover contacten?
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 23:02
@ SanThe: je gelooft het vast niet, maar dat bedacht ik me ongeveer twee minuten geleden ook!!!

Hebben we toch wel vaker Jan...
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 23:02

edit ik zie dat Eris online is. Eris, kun jij Bas daarover contacten?

edit2 of wacht, laat maar, ik kan hem rechtstreeks mailen via de contactlink bovenin
SanThe schreef op 29.12.2005 23:03
Hebben we toch wel vaker Jan...

Klopt :-)
Jij weet ook niet wat je wil :P
Willem-Jan schreef op 29.12.2005 23:05
Jij weet ook niet wat je wil :P

Jawel hoor! Ik ontdekte die contactlink pas na die eerste edit.
Ik denk dat ik als mogelijke datums gewoon alle zaterdagen in februari pak. Kan Robert volgens mij toch nog mee.
Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 23:12
Ik denk dat ik als mogelijke datums gewoon alle zaterdagen in februari pak. Kan Robert volgens mij toch nog mee.

Nou, als je goed had gelezen... stond vanaf eind Januari, dus dan kan ik niet mee.. maar dat is dan maar niet anders, zal wel een mooie tijd hebben daar op dat warme eiland.
maargoed, hoop in ieder geval dat jullie een leuke dat ervan maken. (zal nog wel php-hulp bezoeken in die periode)

Reageren