Ik open voor deze ff een apart topic, zodat hij wat duidelijker onder de aandacht komt:

We zijn een PHPhulp-meeting van plan in februari. Ik heb een inschrijfformulier gemaakt. We willen graag dat alleen ingeschreven leden van PHPhulp naar de meeting kunnen. Ik heb samen met SanThe de volgende oplossing bedacht:

Jullie kunnen mij, SanThe, of Lissy PM-en met het verzoek of je ook mee kunt doen aan de PHP meeting. Je krijgt dan een berichtje terug met een url naar een registratieformulier.

Na registratie kun je inloggen en je voorkeuren qua datum en provincie bekend maken. Je kunt ook berichten plaatsen met ideeën over activiteiten en dergelijke.

Gebruik als username gewoon je PHP nick, dan weet iedereen een beetje wie wie is.

Verder hopen we dat jullie de registratie-url niet openbaar maken, dus we rekenen een beetje op "netiquette". Ik hoop dat het zo lukt en dat het een gezellig dagje wordt.

p.s. Als mensen er in geinteresseerd zijn, wil ik de code die ik voor dit project geschreven heb wel beschikbaar stellen.
Beetje offtopic, heb je dat forumulier met AJAX gemaakt? Gaat zo snel, of is dat alleen omdat het zo klein is. (Zie namelijk niks in broncode, maar wat weet ik nu van AJAX :D)
@ SanThe: neem me niet kwalijk, natuurlijk twee!

@ Willem-Jan: ik heb alleen PHP en MySQL gebruikt. Als je de broncode wilt zien, kun je me daar ook over PM-en. Ik wil hem ook wel in een tut plaatsen.
* bumpt hem terug *
Hahahahaha ik heb niet gePM'ed maar wil wel je vriendinnetje zijn hoor hahaha

Ja Jan ik ben geinteresseerd in deze code daar ik voor een andere branch ook een meeting organiseer (www.bearded-collies.net en dan BC Workshop)
@ Lissy: na de meeting maak ik wel een zip ergens online.
@ Jan : zie maar of je tijd hebt ik hoor het wel...
Even voor de diehards van dit phphulp forum die het nog gemist hebben.

* Bump *
lissy schreef op 04.01.2006 20:05
@ Jan : zie maar of je tijd hebt ik hoor het wel...

Nou, een zip maken kost natuurlijk weinig tijd, maar ik zou er wel wat commentaar tussen willen zetten voor de newbies zodat het wat duidelijker wordt.
lissy schreef op 04.01.2006 19:57
Hahahahaha ik heb niet gePM'ed maar wil wel je vriendinnetje zijn hoor hahaha

Gelukkig maar :D

Reageren