Door
Sander Spijk
op 02-01-2006 23:52
gewijzigd op 03-01-2006 00:50
364 views
Hoi, op mijn site maak ik gebruik van 3 menus (algemeen, user en admin) die afhankelijk van de user en inloggegevens verschijnen. Nu heb ik nav een tutorial over css dropdown menus een dropdown menu gemaakt voor mijn site (eigenlijk dus 3 menus). Dit werkt in firefox erg goed, maar in IE niet, dit is een bekend probleem wat door de TUT opgelost werd met een script. Dit werkt echter bij mij alleen voor het eerst menu.
Ik zoek daarom een oplossing voor mijn 3 menus, de eerst heeft als ID "nav" mee gekregen, hoe herschrijf ik het script voor de andere 2 menus (nav2 en nav3)?
Dat klopt, ben nu de opzet van de site aan het mkaen en pas als die helemaal werkt en ik daar tevreden over ben ga ik de content over zetten naar de nieuwe site...
Dus bijna elke link bestaat nu uit href="#"
Er word wel javascript gebruikt op die pagina, maar het is niet nodig voor dat menu, ze hebben gewoon een probleem van IE opgelost met javascript, wat ook kan met CSS
Dit sc ript wordt aangeroepen op een pagina door:
<script type="text/javascript" src="java_script.js"></script>
Ik weet dus niet waar IE begint met het tellen van regels.... Want deze aanroep staat op regel 110 van index.php
Bij de weg, nav2 bestaat wel, net als nav en nav3...