Door
Sander Spijk
op 02-01-2006 23:52
gewijzigd op 03-01-2006 00:50
363 views
Hoi, op mijn site maak ik gebruik van 3 menus (algemeen, user en admin) die afhankelijk van de user en inloggegevens verschijnen. Nu heb ik nav een tutorial over css dropdown menus een dropdown menu gemaakt voor mijn site (eigenlijk dus 3 menus). Dit werkt in firefox erg goed, maar in IE niet, dit is een bekend probleem wat door de TUT opgelost werd met een script. Dit werkt echter bij mij alleen voor het eerst menu.
Ik zoek daarom een oplossing voor mijn 3 menus, de eerst heeft als ID "nav" mee gekregen, hoe herschrijf ik het script voor de andere 2 menus (nav2 en nav3)?
Sterker nog, het zou in FF niet werken. Die kent geen document.all, dus je test zou fout gaan. Was er niet een post van Daedaluz in dit topic over een CSS menu dat zowel in IE als in FF werkt?
Sterker nog, het zou in FF niet werken. Die kent geen document.all, dus je test zou fout gaan. Was er niet een post van Daedaluz in dit topic over een CSS menu dat zowel in IE als in FF werkt?
Ja dat klopt, maar als je eenmaal zo'n menu in je website hebt wil ik het ook graag werkend hebben....
Daarbij is alles nu weer omgooien ook een pleur werk....