Was het niet zo dat je met Xhtml 1.0 Strict net zoals op m'n site zo'n eerste regel moet hebben?

@Jan 1.5 alpha: Wat zijn je features? ;-)

@Willem-Jan: Nee, ik moet het op me site ook hebben. Dat maakt m'n site eigenlijk een site in xhtml. Bovendien krijg ik een XML parsefout als ik er een gewone html tag van maakt.

Jan 1.5 Alpha
Ik begin mijn CSS meestal met:

* {
margin: 0px;
padding: 0px;
}
Dat vind de CSS validator niet zo leuk.
Robert schreef op 03.01.2006 19:28
Klopt Jan, dat plaatje is inderdaad een probleem. Ik wil het namelijk ook zo dat de pagina bij een andere resolutie meeveranderd. Vandaar die % bij de afbeelding. En geen widht is omdat ik dan moet gaan zoeken, zodat de verhouding niet zoek raakt. Als ik daar ook 80% van maak neemt die 80% van de breedte van de pagina. Als het echt niet anders kan moet k hem maar wel kleiner maken.

Ik doe het zelf in iedergeval altijd wel. Ook vanwege het gewicht van de pagina en kwalitatief is het ook mooier. Je kunt hem ook in een divje stoppen, want als je een percentage opgeeft, dan berekent hij die aan de hand van zijn parent.
Goed, dat heb ik gedaan, haha, was wel wat anders he. De rest moet dan nog ff aangepast worden, zodat de tekst goed is uitgelijnd. Maar dat komg wel goed.
Sebastiaan schreef op 03.01.2006 19:30

Groot oplossend vermogen, maar soms nog wat buggy :-)
@Jan: Haha, net zoals FireFox 1.6a :-D

@Robert: Hoe krijg jij die parse error op index2.php rood?
Mag * niet van de CSS validator?

Ik heb net ff gecheckt maar daar krijg ik van hem geen commentaar op.

edit: @ Robert: op index2.php krijg ik nu een parse error.
Sebastiaan schreef op 03.01.2006 19:30
Was het niet zo dat je met Xhtml 1.0 Strict net zoals op m'n site zo'n eerste regel moet hebben?

@Willem-Jan: Nee, ik moet het op me site ook hebben. Dat maakt m'n site eigenlijk een site in xhtml. Bovendien krijg ik een XML parsefout als ik er een gewone html tag van maakt.

[quote=Jan 1.5 Alpha]Ik begin mijn CSS meestal met:

* {
margin: 0px;
padding: 0px;
}
Dat vind de CSS validator niet zo leuk.[/quote]

Bedoel je deze regel?
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>

Dat vindt die ook niet zo leuk :(
Sebastiaan schreef op 03.01.2006 19:36
@Jan: Haha, net zoals FireFox 1.6a :-D

@Robert: Hoe krijg jij die parse error op index2.php rood?

Door die regel die ik een paar posts terug postte.

Reageren