De lay-out is nu wel in beide versies hetzelfde volgens mij.
Eigenlijk verschilt XHTML 1 Strict en XHTML 1.1 niet zoveel weet je. Als de stap naar strict is gemaakt, kan je bijna zonder problemen overstappen op 1.1
Vergeet hem naar browsers die het accepteren dan niet als application/xhtml+xml te versturen.
oh.. haha, foutje.. naam verkeerd gedaan met uploaden, ik had bij beiden met de xhtml staan nu. Maar dat moet niet, ik heb het nu aangepast.
Sebastiaan schreef op 03.01.2006 19:45
Eigenlijk verschilt XHTML 1 Strict en XHTML 1.1 niet zoveel weet je. Als de stap naar strict is gemaakt, kan je bijna zonder problemen overstappen op 1.1
Vergeet hem naar browsers die het accepteren dan niet als application/xhtml+xml te versturen.

Ik heb al geprobeerd dat ik hem met xhtml 1.1 valideer, en dat doet die, maar het helpt helemaal niets.
Maar het meest vreemde vind ik dat de divs niet goed zijn, ik had toch duidelijk in de div een grootte staan voor die dingen.
Ik heb op de 1e pagina, waar het er wel zo uit ziet als de bedoeling is, de afbeelding nog links uitgelijnd met align="left" ,maar dat komt niet door de validatie, dus daar zoek ik ook nog een oplossing voor.
Hoi Robert,

een afbeelding met CSS uitlijnen doe je door zijn parent element text-align: left te geven
Goed, ik heb het nu zover: www.robertdeiman.net/phphulp, maar de % die ik voor de divjes gebruik werken niet meer. Wie weet hoe dat zit? Waarom gaat het zo moeiljk in xhtml?
Wat bedoel je met dat percentage teken Robert? Wat gaat er fout?
Ik heb de divjes een width en een height gegeven van 15%(stukje met de vlag en de titel), 77% (menu en de body) en 8% (voor de footer). Al met al zouden die divjes 100% van de pagina moeten vullen, maar ze komen niet zo te staan als dat ze op
www.robertdeiman.net/phphulp doen.

Reageren