Ik ben samen met iemand anders plannen aan het maken voor een leuke tournament site. Echter kunnen wij zelf alleen voor de scripting zorgen en dus missen we het design nog wat zeer belangrijk is tegenwoordig.
Ik heb eens wat rondgekeken en kwam op deze site uit, mede omdat me partner hier ook rond loopt. Op dit moment hebben we dit design: http://tournament.dutch-elites.com
Opzich geen verkeerd design, alleen zoeken we het iets professioneler. Ik ben helaas maar een arme student anders kon ik wel wat leuks aanbieden maar dat zit er dus niet in.
Onze tournament site organiseert toernooien voor pc en ps2 games, een site die op die andere site lijkt zou leuk zijn en als er dan wat ruimte is gereserveerd op de pagina's voor reclame ( zodat we de hosting er hopelijk uit kunnen halen) dan zou dat mooi zijn.
Ik zoek dus een vrijwilliger die het leuk vind om sites te designen, ik hoop er hier 1 te vinden en natuurlijk gaan alle credits naar jou toe. Het liefst hebben we je er dan bij voor het design om eventueel wat aanpassingen aan te brengen na een tijdje.
Vind het huidige design niet eens zo heel erg slecht. Andere header, alles iets minder op elkaar drukken, en nog wat spelen met de kleurtjes en je komt een heel eind.
Het is nu wat drukjes, maar opzich... woa, zouden veel nog een voorbeeld uit kunnen halen hoor :).
Jah, ik vind het huidige design beter dan het gemiddelde design wat je tegenkomt. Het ziet er wel goed en strak uit. (te veel drukte en ik ben in 2 seconden weg)
Inderdaad zoals Arjan al zegt, iets ruimer opzetten, en een header die aansluit bij het onderwerp van de pagina.
Kwa kleur klopt het trouwens wel met BF2 desert mappen. Eventueel zou jou het met groene kleuren kunnen doen, maar daardoor word je site een stuk donkerder en dit is mooier.
Header wat groter, bij voorkeur met een wat kleuriger plaatje, bf2 logo erin (lekker rood) en iets hoger (rekt je site wat uit, het is nu te erg op elkaar gedrukt).