Beste,

Ik ben samen met iemand anders plannen aan het maken voor een leuke tournament site. Echter kunnen wij zelf alleen voor de scripting zorgen en dus missen we het design nog wat zeer belangrijk is tegenwoordig.

Ik heb eens wat rondgekeken en kwam op deze site uit, mede omdat me partner hier ook rond loopt. Op dit moment hebben we dit design: http://tournament.dutch-elites.com

Opzich geen verkeerd design, alleen zoeken we het iets professioneler. Ik ben helaas maar een arme student anders kon ik wel wat leuks aanbieden maar dat zit er dus niet in.

Onze tournament site organiseert toernooien voor pc en ps2 games, een site die op die andere site lijkt zou leuk zijn en als er dan wat ruimte is gereserveerd op de pagina's voor reclame ( zodat we de hosting er hopelijk uit kunnen halen) dan zou dat mooi zijn.

Ik zoek dus een vrijwilliger die het leuk vind om sites te designen, ik hoop er hier 1 te vinden en natuurlijk gaan alle credits naar jou toe. Het liefst hebben we je er dan bij voor het design om eventueel wat aanpassingen aan te brengen na een tijdje.

Als er iets niet duidelijk is, meld dat dan even.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Pruissen
@Wes en Kasper

Jullie surfen zeker met IE, in FF klopt het niet, de berichten staan NIET op de plek waar ze horen te staan.

@Jeroen
Ziet er inderdaad een stuk beter uit. Maar in FF werkt het nog niet goed. En idd de header aanpassen, maar dat zei ik ook al in mijn vorige topic, omdat die nog niet bij het onderwerp past.
mensen met FF krijgen geen mening :)
Jullie surfen zeker met IE, in FF klopt het niet, de berichten staan NIET op de plek waar ze horen te staan.
Voor het gewone surfen wel ja. De opstarttijd van Firefox is zooo lang :(
Debuggen uiteraard wel FF :)
@Kasper
Hmm.. heb je zeker een aantal plugins draaien in FF :)
Ik werk eigenlijk nooit meer met IE, alleen om te kijken of een website waar ik mee bezig ben, er daar net zo uitziet.
ja, probleem is al gevonden voor ff tabel van content is te breed.

hij blijft nog ff zo op internet en zodra er een update is plaats ik het hier wel even.
@Kasper: Heb je een beetje langzame computer dan? ;-)
Er zijn ook extensies voor Firefox te vinden die hem op de achtergrond laten draaien, net zoals Internet Explorer.

En als ik Firefox op mijn usb zet, start ie ook langzaam op. Ik weet niet waarom, dus misschien moet je Firefox opnieuw installeren?
Nou, echt langzaam is hij niet. 'T is een oud beestje (van 2000), maar wel regelmatig geupgrade; 768MB RAM momenteel. Niet superveel, maar wel voldoende.

Volgens mij ís FF gewoon trager dan IE, want die klachten hoor je regelmatig. Een tijdje terug was ergens een bericht gepost met een oplossing waarmee FF iets sneller zou opstarten. 't Helpt wel, maar ik vind het nog steeds traag. Waar kan ik die extensie vinden trouwens?

Vanaf je USB is het logischer dat die traag is, je harde schijf leest en schrijft toch sneller dan USB? Maar ligt er natuurlijk ook aan of je USB1.1 of USB2.0 gebruikt :)

Edit:
Zojuist FF opgetild naar versie 1.5 (ik had 1.0.7 :$), maar zo te zien is deze versie nog trager :s
Had ik eerst versie 1.0.7 helemaal moeten verwijderen? Waarschijnlijk wel, maar dan moet ik mijn extensies weer gaan opzoeken zeker?
Nog steeds opzoek naar die plugin om FF op de achtergrond draaiende te houden overigens...
@Kasper
Als je FF opnieuw installeerd, moet je ook ff kijken naar nieuwere versies van de extenties. Ik vind FF zelf helemaal niet zo heel traag. En ik draai ook wel een aantal extenties.
En ik vind die extenties helemaal ideaal, ik kan vanalles doen in m'n browser.

Reageren