Beste,

Ik ben samen met iemand anders plannen aan het maken voor een leuke tournament site. Echter kunnen wij zelf alleen voor de scripting zorgen en dus missen we het design nog wat zeer belangrijk is tegenwoordig.

Ik heb eens wat rondgekeken en kwam op deze site uit, mede omdat me partner hier ook rond loopt. Op dit moment hebben we dit design: http://tournament.dutch-elites.com

Opzich geen verkeerd design, alleen zoeken we het iets professioneler. Ik ben helaas maar een arme student anders kon ik wel wat leuks aanbieden maar dat zit er dus niet in.

Onze tournament site organiseert toernooien voor pc en ps2 games, een site die op die andere site lijkt zou leuk zijn en als er dan wat ruimte is gereserveerd op de pagina's voor reclame ( zodat we de hosting er hopelijk uit kunnen halen) dan zou dat mooi zijn.

Ik zoek dus een vrijwilliger die het leuk vind om sites te designen, ik hoop er hier 1 te vinden en natuurlijk gaan alle credits naar jou toe. Het liefst hebben we je er dan bij voor het design om eventueel wat aanpassingen aan te brengen na een tijdje.

Als er iets niet duidelijk is, meld dat dan even.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Pruissen
@Wes en Kasper

Jullie surfen zeker met IE, in FF klopt het niet, de berichten staan NIET op de plek waar ze horen te staan.

@Jeroen
Ziet er inderdaad een stuk beter uit. Maar in FF werkt het nog niet goed. En idd de header aanpassen, maar dat zei ik ook al in mijn vorige topic, omdat die nog niet bij het onderwerp past.
mensen met FF krijgen geen mening :)
Jullie surfen zeker met IE, in FF klopt het niet, de berichten staan NIET op de plek waar ze horen te staan.
Voor het gewone surfen wel ja. De opstarttijd van Firefox is zooo lang :(
Debuggen uiteraard wel FF :)
@Kasper
Hmm.. heb je zeker een aantal plugins draaien in FF :)
Ik werk eigenlijk nooit meer met IE, alleen om te kijken of een website waar ik mee bezig ben, er daar net zo uitziet.
ja, probleem is al gevonden voor ff tabel van content is te breed.