Dit is natuurlijk niet de beste site om deze vraag te stellen, maar ik moet toch ff mijn posts oppimpen :P
Maarre:
Gisteren starten ik mijn outlook op en al mijn e-mails vanaf 31 oktober zijn WEG....
Ik heb al wat geprobeert, maar kon echt niks vinden.
Weet iemand hier een oplossing voor?
tnx!
Misschien dat je provider alle berichten die ouder zijn dan x dagen automatisch verwijdert. Je zou ze even een e-mailtje kunnen sturen(als dat kan).
hmm... lijkt me sterk want als je ze binnenhaalt via outlook krijg je ze op de computer en zijn ze vaak van de server weg.
Daarnaast zijn de mails voor 31 oktober jl. er nog wel....
Maar bellen/mailen kan geen kwaad :P alleen hoge telefoonrekening :P
Waarschijnlijk heb je je berichten met Autoarchiveren weggehaald oid. Deze functie zit in Outlook. zoek maar eens met de 'Help' in outlook.

Office Outlook of Outlook Express bedoel je?

Bedoel je met voor 31 oktober de berichten verstuurd of ontvangen hiervoor, dus bijv. 1 januari heb je nog wel? Of 30 oktober?
Jason de Ridder schreef op 11.01.2006 14:08
hmm... lijkt me sterk want als je ze binnenhaalt via outlook krijg je ze op de computer en zijn ze vaak van de server weg.
Daarnaast zijn de mails voor 31 oktober jl. er nog wel....
Maar bellen/mailen kan geen kwaad :P alleen hoge telefoonrekening :P

Volgens mij haal je e-mails toch echt van de mail-server van je provider af, maar het kan ook at dat niet zo is... Zelf gebruik ik niet echt vaak Outlook, maar meer Mozilla Thunderbird, maar aangezien het mij niet lukte m'n Gmail-account ermee te lezen, gebruik ik nou webmail, die het wél zeker weten van de mailserver afhaalt...
Als je outlook instelt, dan moet je toch altijd een server invoeren. Dus dan haalt die het toch altijd van de mail-server af?
Nee hoor.
De berichten worden gedownload, en vaak ook verwijdert.
Je kunt echter wel instellen de berichten er een x aantal dagen op te laten staan, of zoals ik doe, te laten verwijderen als ik het lokaal verwijder :)
de server slaat idd de berichten langer op als je dat wil, maar dat heeft niets te maken met wat je al in je mailbox hebt zitten.

Dat is puur voor als je bijv je mail ook nog ergens anders wil nalezen, kan het een X aantal dagen blijven staan.
X wat je zelf insteld daar. Let op dat de provider er wel een limiet aan heeft, als je die limiet niet weet moet je ze even een belletje doen
Maar dan download je ze toch van een server?
Dit is wel leuk allemaal. Maar mijn probleem is dat mijn mails weg zijn.... :-(
Zijn er oplossingen om je mails terug te halen?
Bel je provider eens op, zij zullen dat het beste weten.

Reageren