Dit is natuurlijk niet de beste site om deze vraag te stellen, maar ik moet toch ff mijn posts oppimpen :P
Maarre:
Gisteren starten ik mijn outlook op en al mijn e-mails vanaf 31 oktober zijn WEG....
Ik heb al wat geprobeert, maar kon echt niks vinden.
Weet iemand hier een oplossing voor?
tnx!
Als je ze in outlook hebt dan worden ze lokaal opgeslagen in een pst bestandje. Deze zou je wel opnieuw kunnen inlezen. Eerst even zoeken op deze computer naar een .pst
Log je op de pc in? Welk OS?
Als de mails van de server al zijn opgehaald door Outlook en je hebt niet aangevinkt dat de mails ook op de server moeten blijven staan, dan kan je ze niet meer ophalen.
Outlook kan inderdaad een (ongevraagde) acchive.pst maken. Dan zouden ze daarin moeten zitten. Dat archive moet je gewoon kunnen openen door op 'bestand' en dan 'openen' te klikken. Selecteer archive.pst.
De verzender van de e-mails die belangrijk waren even vragen of zij in hun outbox willen kijken...
Log je op de pc in? Welk OS?
Draait Outlook op andere systemen dan Windows dan? ^^

@Jip: dat staat niet echt netjes. Bovendien zullen zij die email(s) wellicht ook niet meer hebben.

Maar het opvolgen van SanThe's oplossing zal uitkomst bieden. Je zal waarschijnlijk wel even moeten zoeken naar archive.pst omdat Outlook de neiging heeft bestanden ver weg te stoppen :)
Kasper schreef op 11.01.2006 22:04
Draait Outlook op andere systemen dan Windows dan? ^^

Windows 95/98/ME/XP/2000 etc.
De plaats waar de bestanden staan is afhankelijk van het OS

Je zal waarschijnlijk wel even moeten zoeken naar archive.pst omdat Outlook de neiging heeft bestanden ver weg te stoppen :)

Als het goed is in dezelfde map waar outlook.pst in staat. En dat is weer afhankelijk van het OS :-P

Edit: En afhankelijk of je inlogt of niet.

Reageren