Wel,
ik ben bezig aan een rpg game zoals je in vorige forum topics al kan terug vinden. Een goede layout is dan ook zeer belangerijk en ik vraag mij af wat voor een layot goed bij mijn rpg-game past?
Info:
Rpg game word een text-based versie van het rpg-game 'Majesty' (Druk in google bij afbeeldingen in Majesty) Het gaat over nederzettingen enzo. Enige tips zijn meer dan welkom!
Heb nog een vraagje hierbij!
Kan iemand goede css styles maken? ik ben daar niet zo goed in en zoek iemand ook die voor mij dan een gepast style wilt maken?
Hm. Ik zou toch eens proberen om Arjans raad op te volgen... Je gaat écht niet lachen als je website veel traffic haalt, en je het kan gaan betalen :) Dat is trouwens niet het enige argument, maar wat met de mensen met een trage lijn? Tegen dat je afbeelding geladen is, zijn ze al lang weg van je website ;)
TOTAL_SIZE - Warning! The total size of this page is 134186 bytes, which will load in 26.74 seconds on a 56Kbps modem. Consider reducing total page size to less than 30K to achieve sub eight second response times on 56K connections. Pages over 100K exceed most attention thresholds at 56Kbps, even with feedback.
Overigens, als als je 10 minuten tijd in mijn voorbeeld stopt (eg, opzoekt wat de herhaling is) krijg je exact hetzelfde resultaat, alleen dan dus in minder dan 1kb.
Om je een idee te geven... mijn henzenrunners.nl (best wel grafisch) neemt in totaal maar 48.967 bytes in beslag. Relatief veel vind ik dus ik zal er binnenkort nog wat extra tijd instoppen maar jou 134186 bytes voor enkel de login gaat je opbreken...
en @ die 2 kerels (sorry ik ken jullie naam niet zien toen ik dit typte) jullie hebben wrschijnlijk wel gelijk dat gaat mij echt wel zuur opbreken. Kan je me (opeens komt mij jouw naam te binnen ;-)) hierbij helpen arjan? want ik weet niet juist wat jij bedoelde met dat vb :-$ (shame on me)