Hoi

Ik zit met een phpBB forum bij een gratis host, maar nu wil ik verhuizen, en de fora gegevens overnemen, in mijn nieuwe zelfgemaakte forum. Je zou zeggen, een backup nemen, en je hebt alle gegevens? Helaas, dit gaat niet op... Er is geen backup beschikbaar op die server, en ook geen MySQL toegang, met andere woorden, onmogelijk daar aan te kunnen...

Ik had al gedacht aan het inlezen van de bron met php, en hier de berichtjes uit filteren, maar dit lijkt me niet zo simpel...

Is alles hopeloos verloren en moet ik handmatig gaan overzetten, of zijn er nog opties?

Bedankt :)
en ook geen MySQL toegang
Geen PHPMyAdmin toegang bedoel je :-)
Echt totaal geen toegang? Wat een rot gratis host zeg :D
Nee MySQL toegang, op geen enkele manier, geen phpmyadmin, niet via zelf gemaakte scriptjes, want je kan op geen enkele manier op de server, laat staan database :)

Edit:
Bwa, rot host, ze bieden gewoon een phpBB forum aan, waar je zelf niets moet aan doen, is handig voor een beginner? :)
Hmm. Heb je hun al eens gevraagt een dump te geven?
Kunnen ze niet, aangezien bij hen alle fora dus in 1 db hangt... En wss hebben ze geen zin om enkel de rijen die ik nodig heb te dumpen :)
Volgens mij staat er bij de admin van phpBB ergens iets over backup databese en daar kan je het volgens mij backuppen...
Optie is verwijderd, kan je dus ook niet meer aan :)
EDIT: Laat maar
Ik denk inderdaad dat die paar berichten (zoals je zelf zei :P ) met de hand over te plaatsen..
Autch.. Iets meer dan 5000 berichten, dit gaat fijn worden :D

Reageren