ik heb een vraagje als je in je link target=_blank gebruikt en hij opent een nieuw venster kan je dan voor dat venster ook de width and height instellen?
Zoniet kan je dat ook een andere manier doen dat het popup venster maar op een bepaalde grote kan?
[quote=Leon schreef op 19.01.2006 15:06]Plaats dit in de HEAD tags;
<SCRIPT language="JavaScript">
function NAAM_FUNCTIE() {
var NAAM_FUNCTIE =
window.open('PAGINA.*','','scrollbars=yes,height=1024,width=1280,resizable=yes,location=yes left=0 hight=0');
}
</script>
En dit in je BODY tags
<a href="javascript:NAAM_FUNCTIE()">Link</a>
Die gebruik ik ook.
Werkt als een trein.[/quote]
Heb het zitten proberen en krijg idd de popup wel aan de praat maar niet waarvoor die bedoelt is je krijgt dus niet de informatie in de popup die die uit de link moet halen
Voorbeeld: dus zodra ik hem link naar dvd.php werkt het maar zodra ik hem link zodat ie een id nummer uit de link moet halen en daar van de info in de popup moet zetten dus dmv deze link:
je moet inderdaad er php tags van maken, ook moet je de pagina waar de link in staat php maken, anders werkt het sowieso niet, ik heb nu een grote resolutie voor je gepakt (1280x1024) dit kun je naar eigenwens natuurlijk aanpassen:)
en left=0 en height=0 is de positie van je venster
Ik heb het boven stuk gewoon helemaal gekopierd zoals hier boven staat de link heb ik de php tekens inveranderd want de link enzo staan al in een gedeelte waar php geopend is.
Dus heb ik het volgende:
Maar je kan toch geen 2x een php openen ik heb hieronder mijn hele code (van de link dan) en heb daarin uw code gezet mssn ben ik zo duidelijker
<?php
// resultaat
$result = mysql_query ('SELECT Id, Titel FROM dvd ORDER BY Titel ASC');
// i aanmaken
$i = 0;
echo '<table width="100%">';
// loopen
while ($row = mysql_fetch_assoc ($result))
{
// de kleur
$bg_color = ($i % 2) ? '#FFF' : '#CCC';
// i update
$i++;
Zodra ik nu de site opstart en op een entry in de tabel druk gebeurd er nix wel staat er in de status balk van IE "javascript: NAAM_FUNCTIE( "
Wat mis ik nu nog?