?
Ja ik kan jouw link daar zien:

Sponser van De kinderen van Gambia : Intmarket , de online marktplaats van het web !
hallo Jan Koehoorn,

jah dat zie ik ook maar er moet een banner zijn op voorpagina,dat bedoel ik.
Je link staat onderaan...

Maar dat jij betaald om op zo'n site te komen... Ze zouden mij zelfs geld (veel geld) toe moeten geven...
kijk en nu staat ie er wel :S dat is echt raar :S
zoms is ie er wel en zoms niet :S

hebben jullie mischien een iedee hoe dat komt ?
want webmaster van linkplaats zeg dat die banner 24/7 staat maar volgens mij is dat neit zo.

kunnen jullie niet aan die script zien of zo ??

thnx
Normaal gesproken zie ik geen banners (gebruik Adblock in FireFox, programma om banners e.d. te bannen, waarvoor banners bedoelt zijn dus ^^), maar ik zie jouw banner wel.

Maar ik moet zeggen dat ik het met Arjan eens ben dat ik niet zou betalen om op een linksite te komen. Persoonlijk klik ik in mijn paranoïde toestand nooit op banners, bang dat ik honderden pop-ups voorgeschoteld krijg of andere nare dingen :)
Thnx kasper,

ik ben jong op dit gebied,

heb je een iedee zeg het maar of heb je een website waar ik het beste terecht kan,want bij google.com heb ik me al aangemeld.
Op sites waar je site voor gericht is... en dus op google aanmelden en andere grote zoeksites.
wie wil wat leuks verdienen met vertalen van engels naar nederlands?

vertel je prijs maar,

mvg

Een website word vanzelf bezocht omdat je iets aanbied wat andere niet aanbieden. Niet omdat je veel banners hebt...

In jou geval is de content totaal niet boeiend. Immers bied je iets aan waar er al veel betere alternatieven voor zijn (speurders, marktplaats, ebay) en miljoenen copy-cats. Het concept is niet origineel.

Daar komt nog eens bij dat het niet je eigen website is (maar een standaard template) en alles in het engels is (handig voor een nederlandse site).

Ander belangrijkpunt...

Kopers komen er om iets te kopen, maar er word niks verkocht...

Verkopers komen er om hun spullen te verkopen, maar er zijn geen bezoekers, dus de kans dat ze iets verkopen is klein.

Met andere woorden... een spiraal. Tel daar de drukke website bij op, en het feit dat je dankzij die banners geassocieerd staat met 'goedkoop' (immers, die linksplaats.com is niet echt een professionele reclameboer, anders dan WebAds ofzo... Tja, ik voorspel geen gouden bergen.

Persoonlijk vind ik die website ook wel weer lijken op het 'snel cashen' princiepe. Domeintje, standaard websiteje erop, eigen naam invullen, bannertjes verspreiden en zoveel mogelijk linkpartners en gaan met die banaan... Cashen zonder kennis zegmaar!

Overigens komen bezoekers vanzelf wel als je iets unieks aanbied, ik krijg 50 unieke bezoekers per dag, zonder dat ik ooit 1 seconden moeite gedaan heb voor reclame (en 3 dagen per jaar zo'n 500 unieke bezoekers per dag, maar dat is een ander verhaal). Maarja, ook wel een hele andere doelgroep/opzet ey, een website voor een goed doel is iets anders dan een website puur om geld mee te verdienen.

Reageren