wie wil wat leuks verdienen met vertalen van engels naar nederlands?
vertel je prijs maar,
mvg
Waarom?
Mijn engels is ook niet mijn sterkste punt, ... maarja ik kijk er dan wat langer naar of vraag het aan iemand als ik iets niet begrijp... of ga naar een site die vertaalt, maar dat gebruik ik alleen om een woord te weten te komen. Want als je een zin, laat staan een heel verhaal, gaat vertalen loopt ie een beetje de mist in...
edit: en niet omdat ik hier niet aan kan voldoen door mijn slechte engels :D. Maar het is zonde van je geld, je kan er beter wat extra energie in stoppen. Je doet het ook voor je toekomst...
ik heb nooit gezegt dat ik geld ga verdienen met die site,
en een ding ik heb niet zo veel verstand van php
enz enz
maar mijn vriend wel,
maar als je het zo erg vind dat die van iemand anders is waarom verkopen de bouwers dan die site,en heb jij de geld 40.000 euro om nieuwe site temaken?dus niet,ik ga niet 40.000 euro betalen wat niet uniek is,snap je best wel of niet Arjan Kapteijn,dus je mening is goed maar probeer mensen niet aftebreken laat mensen in hun waarde,jij heb verstand van php,ik niet dus zegt genoeg.mijn vraag was over een banner.niet van hak naar tak.
moderator een vraagje aan jou hoe verwijder je deze gespreken ?
het lijkt me niet dat arjan je een sneer wilde bezorgen... Ik denk dat je het een beetje verkeerd op hebt gevat. Jij vraagt hier hulp, en hij geeft je een advies en schept daarbij nog even op over zijn unieke bezoekers ;-D.
Euh verwijderen kan niet maar wijzigen wel. Moet je op papiertje met potlood erop klikken boven aan je bericht.
Door schade en schane en wat leergeld heb ik geleerd om niet meer mee te doen aan die oproepen van website review etc. domweg omdat ik (net als vele anderen...) veel shit en ongein gratis heb gekregen.
Site review van mensen die ik ken van bijv. een forum waar ze al wat langer komen doe ik uiteraard wel :-)
Verder is de toon van dit forum altijd behulpzaam edoch wel confronterend en nemen sommige geen doekjes voor hun mond.
Maar goed daar effies doorheen prikken en dan zal je zien dat ze allemaal kleine teddybeertjes zijn....
De insteek is echt en neem dit gerust van me aan dat hier allemaal je verder willen helpen :-)
(Warning) mijn mening en advies:
Arjan heeft uiteraard gelijk, en advies geven kan geen kwaad. Het verkeert opvatten wel.
Je site bevat trouwens nog steeds ernstige fouten, zoals de mysql-injections die in je review-topic ook al zijn aangewezen.
PS: volg een inburgeringscursus. Iedere allogtoon die ik ken kan nog beter nederlands schrijven dan jij doet in je post. Ik hoop dat dat gewoon luiheid was, en je dat de volgende keer verandert...