Wat veel meiden robert!
Onze school;
Technische opleidingen,
1600 Jongens
4! meiden. (naja, manvrouwen...:P)
Da's pas ernstige shit!
btw,
Hoi sanne, en welkom!! Hulp nodig in SQL? PM me ;)
Das ook wel erg ja.. maargoed.. ik zit ook niet op school voor de meiden... daar hebben we de kroegen/ disco's wel voor. Bij ons is het niet heel anders hoor trouwens.. ze hebben bij ons ook alle technische opleidingen bij elkaar zitten in 1 gebouw. En daar zitten niet veel vrouwen bij. Nog een geluk, dat ze in een paar andere gebouwen niet altijd genoeg lokalen hebben, waardoor ze af en toe les hebben in ons gebouw.. Dat zijn de hoogtepunten in mijn studentencarrière. :P
Als ik zo alles doorlees weet ik 1 ding zeker :P in deze community is veel lol te beleven, en dat moet ook! Beter dan dat ze je constant gaan afzeiken :)
Zoals Jan het al eerder aangaf wordt hier ook rekening gehouden met beginners. Bij veel fora wordt je al gauw "afgezeken" omdat je een vraag stelt die voor velen al gemakkelijk op te lossen is.
En Lol is hier ook zeker te beleven, ik ben zelf ook wel lid van PHPFreakz, maar er is hier meer te beleven buiten de PHP stukjes om, ook andere topics komen regelmatig voorbij, en ik leer hier ook meer over oplossingen.
Wat vaak wordt gedaan is het geven van het antwoord, maar daar leer je zo weinig van, door te proberen en stukje bij beetje het antwoord te helpen vinden leert iemand veel meer. Dan heeft hij/ zij er ook lol in, omdat het toch min of meer door henzelf is gedaan.