Tjah.. dan heb jij het nog mooi voor elkaar Arjan, dan moet je helemaal niet klagen. Ik denk dat er bij ons in het gebouw (techniek en informatica) al met al een stuk of 10 dames zitten. Verdeeld over 4 jaar, 8 opleidingen, en ongeveer 2 klassen per opleiding. Reken maar uit. Maar een leuke docente is er wel :)
Das dan weer een beetje jammer Leon, de 'preek' over de community en info sharen moet wel erg vaak gehouden worden.
Met problemen kom je op het forum, zodat anderen er ook weer van kunnen leren, zoals Lissy maar vaak genoeg laat merken. Dus niet PM-en maar posten op het forum :D
@Leon
Willem-Jan bedoelt volgens mij, dat je dat "PM me ;)" weg moeten laten, en in plaats daarvan, kunnen ze een bericht in het forum zetten bij een probleem..!
Daar is dit forum uiteindelijk toch voor bedoeld ;)
Hallo Sanne, welkom op dit forum. Wat ik zelf erg leuk vind van dit forum is dat het laagdrempelig is, terwijl er toch heel veel mensen rondlopen die erg goed op de hoogte zijn. Je kunt hier gerust echte beginnersvragen stellen. Er is altijd wel iemand die je een goed antwoord kan geven.