Post hier je logo's :)

meer over de wedstrijd: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=10&cat=4

als je geen hosting hebt voor het logo, dan kun je even een mailtje naar: bkreleger at phphulp.nl sturen met daarin als attachment het logo :)
Ik gebruik Corel Draw 11 voor het ontwerpen van logo's. Dit is een pakket die vector gebruikt ipv pixels (zoals flash dat ook doet). Als het ontwerp klaar is importeer ik deze in Corel Paint (zoiets als adobe photopaint) om het bij te touchen.

Tenslotte heb ik een graphic tablet, daarmee kun je met een pen op een blad tekenen, erg handig.

En wat gebruiken jullie????
ik heb op mijn werk ook een pen als muis ;) ik gebruik eigenlijk alleen photoshop :)
Hebbik niej.... Hoeveel kost zo'n pen ongeveer?
ff kijken op een website die die dingen verkoopt.. kun je makkelijk op internet opzoeken lijkt me :)
die dingen kosten tussen de 50 en 1300 euro geloof ik (hoewel de laatste eerder een gevoelig uitgevallen touch-screen beeldscherm is :))

je hebt ze van trust (never trust a trust) tot betrouwbare fabrikanten

Grtz,

Adje
owja
om even een logo in te sturen.

Is neit echt scalable, maar och.

Grtz,

Adje
haha, leuke foto, niet echt een logo zou ik zeggen, mara dit kan zelfs met paint ofzow... kan je dat soort logo's ook maken met Paint shop 7 pro of corel photohouse??(niet die ene zoals hierboven dan, maar die anderen)??:D:)
Ik heb toevallig net een nieuwe pen gekocht voor 34 euro bij de mediamarkt van het merk QWARE, klinkt niet best maar doet het uitstekend!
uhm... pen?? ik vat het niet echt... maat wat ik eigelijk wou wten, hoe maak je nouw zo'n logo?? kan dat met maken met Paint shop 7 pro of marcomedia fireworks ofzowo f corel photohouse??
Ja, zouw iemand mij dan kunne vertellen of er (ned) cursusen op het internet staan?/

Reageren