ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))
Johan, je kunt zelf een mooi logo maken met paint (start --> programma's --> buro ass. --> paint). Dit programma is net zo ondergewaardeerd als kladblok.
Je moet gewoon alle programma's waarmee je kunt tekenen proberen en dan het -voor jou- lekkerste programma meester maken.
Mijn werkwijze is als volgt: ik teken op papier een ruwe schets van de feeling die ik wil overbrengen in de tekening en gebruik deze als richtlijn bij het eindontwerp.
ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))
adobe photoshop... heb ik ook.. maar als welke naam moet ik dan zoeken op google??? en geef dan is een link van zo'n tut. ik heb trouwens 5.0 pro version, welke heb jij bas??
Wat mij opvalt is dat er veel banners in plaats van logo's gemaakt worden.
En logo is een symbool, een teken waarin je in een oogopslag ziet waarover het gaat. Nike heeft een logo waaraan iedereen zo ziet dat het Nike is. Microsoft heeft een logo van een window. Voorwaarde aan een logo is veelal dat het scalable is.
Wat hier ingestuurd worden zijn photoshop werkjes. Met ps is het natuurlijk heel makkelijk om toch even dat effectje eraan te geven, toch even die tekst en slogan erbij.
Toch is dat niet te lol van een logo :)
Grtz,
Adje
PS: er zitten natuurlijk ook erg goede dingen tussen, dit was vooral bedoeld op de laatste twee inzendingen en de slogan inzendingen :)
?
Onbekende gebruiker
22-12-2003 23:23
gewijzigd op 23-12-2003 10:59
:) Kheb wat gefixt met orginelere kleuren, en het is een logo: