Post hier je logo's :)

meer over de wedstrijd: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?id=10&cat=4

als je geen hosting hebt voor het logo, dan kun je even een mailtje naar: bkreleger at phphulp.nl sturen met daarin als attachment het logo :)
ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))
Johan, je kunt zelf een mooi logo maken met paint (start --> programma's --> buro ass. --> paint). Dit programma is net zo ondergewaardeerd als kladblok.

Je moet gewoon alle programma's waarmee je kunt tekenen proberen en dan het -voor jou- lekkerste programma meester maken.

Mijn werkwijze is als volgt: ik teken op papier een ruwe schets van de feeling die ik wil overbrengen in de tekening en gebruik deze als richtlijn bij het eindontwerp.

succes..!
ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))

adobe photoshop... heb ik ook.. maar als welke naam moet ik dan zoeken op google??? en geef dan is een link van zo'n tut. ik heb trouwens 5.0 pro version, welke heb jij bas??
Dit is die van mij :) Ik heb de rand erbij gedaan zodat er nix aan de layout veranderd hoeft te worden :P

Hij kan natuurlijk ook groter of er iets bij ofzo
errug blits erik! misschien iets te donker onderop maar zeker een mooie :)
Hey, hier is mijn logo :
Wat mij opvalt is dat er veel banners in plaats van logo's gemaakt worden.

En logo is een symbool, een teken waarin je in een oogopslag ziet waarover het gaat. Nike heeft een logo waaraan iedereen zo ziet dat het Nike is. Microsoft heeft een logo van een window. Voorwaarde aan een logo is veelal dat het scalable is.

Wat hier ingestuurd worden zijn photoshop werkjes. Met ps is het natuurlijk heel makkelijk om toch even dat effectje eraan te geven, toch even die tekst en slogan erbij.

Toch is dat niet te lol van een logo :)

Grtz,

Adje

PS: er zitten natuurlijk ook erg goede dingen tussen, dit was vooral bedoeld op de laatste twee inzendingen en de slogan inzendingen :)
:) Kheb wat gefixt met orginelere kleuren, en het is een logo:

als ik de mijne nou eens aanpas met een iets lichtere text en een herkenbaar logo :P
Is er nog steeds vraag naar een logo ?

Reageren