Voor wie zich heeft ingeschreven voor het PHP uitje: zaterdag 18 februari is het populairst gebleken uit de poll. Dat is al over twee weken, dus ik open hier maar even een topic om iedereen er even attent op te maken.

Als locatie heeft de provincie utrecht de meeste stemmen gekregen.
Ik ben bang dat ik mijn PM-box te vroeg heb schoongemaakt. Zou ik nog een kopietje met de link mogen hebben?
@ Jan : ik heb SanThe een mailtje gestuurd want ik maak me ook zorgen. Heb ook al een tijdje niets gehoord en dat is niks voor SanThe!!
Hahahahaha, ik ben m´n wachtwoord voor die pagina vergeten. So keep me up to date please :)
Maareuhm hartstikke leuk zo'n uitje, maar wie komen er eigenlijk allemaal? En meneer Bas komt toch hopelijk zelf ook ..? :)
90% kans dat ik kom
99.99% kans dat ik niet kom, kan er niet komen ;-)
Ik kom, maar ik weet nog steeds niet echt waar :P.
Misschien is het een spel: "zoek de PHP-ers" ... dus iedereen gaat ergens in Utrecht staan, en de admins moeten zoeken.. :D
een soort van vossenjacht :P
Hierbij ;)
Jan @ Meeting Pagina
Ik vind Utrecht wel leuk. Parkeren met de auto kan het makkelijkst bij de Jaarbeurs. Kosten: 10 euro per dag. In Utrecht de borden P Jaarbeurs volgen. Als we in Hoog Catharijne bij de Burger King afspreken om een uur of 13:00 dan kunnen ook mensen die met de trein zijn er gemakkelijk komen. Poolen lijkt me niet zo, het lijkt me leuker om gewoon de stad in te lopen en een terrasje te pikken om te overleggen.

Reageren