Voor wie zich heeft ingeschreven voor het PHP uitje: zaterdag 18 februari is het populairst gebleken uit de poll. Dat is al over twee weken, dus ik open hier maar even een topic om iedereen er even attent op te maken.

Als locatie heeft de provincie utrecht de meeste stemmen gekregen.
Prima, aankomende zaterdag right? Ik ben er :).
ik kan helaas niet komen :( ik had er graag willen zijn.
Wie nog wil inschrijven, stuur me even een PM. Mocht je al wel ingeschreven zijn, maar je wachtwoord niet meer weten, geen zorg. Ik stuur de nog een groepsmail de deur uit binnen een paar dagen met de info.
Precies, en dan eerst maar eens lunchen en daarna zien we wel.
Zijn er trouwens nog forumleden geinteresseerd in het aanmeldingsscript dat ik heb gemaakt? Dan zet ik even een zipje online.
ik weet nog niet of ik er ben... misschien ff... heb die dag ook een surprise party voor een oom van me, die word 40... en m'n ma word binnenkort ook 50, dus het is ook een feestje voor haar, maar daar weten ze allebei dus nog niets van af :)
Pim Vernooij schreef op 12.02.2006 19:18
Hierbij ;)
[quote=Jan @ Meeting Pagina]Ik vind Utrecht wel leuk. Parkeren met de auto kan het makkelijkst bij de Jaarbeurs. Kosten: 10 euro per dag. In Utrecht de borden P Jaarbeurs volgen. Als we in Hoog Catharijne bij de Burger King afspreken om een uur of 13:00 dan kunnen ook mensen die met de trein zijn er gemakkelijk komen. Poolen lijkt me niet zo, het lijkt me leuker om gewoon de stad in te lopen en een terrasje te pikken om te overleggen.
[/quote]

Lijkt me strak plan van de Burger King :)
Ik hoor het wel :)
Voor wie het interesseert: Aanmeldingscode in een ZIP file

In de code wordt een db_config.php bestand geinclude. Die moet je uiteraard zelf maken. Voor de tabellen kijk je in create_table.php

Verder staan op een aantal plaatsen in de code verwijzingen naar pagina's op mijn site www.jankoehoorn.nl. Die moet je natuurlijk aanpassen naar je eigen situatie.

Happy PHP-ing :-)

Reageren