Beste mede-phphulpers,

Ik zal de komende periode niet meer zoveel online zijn als anders. Ik ga een tijdje stagelopen op Curaçao, en met die andere tijden.. en het vele werk dat staat te wachten, zal ik jullie niet veel zien/ spreken hier op PHP-hulp.
Ik probeer wel dagelijks even te komen kijken, en dan bij een paar topics te helpen, maar ik weet niet of dat gaat lukken.

In ieder geval ben ik weer gewoon van de partij wanneer ik terug ben in ons kikkerlandje.

RObert
Ach... De lucht is daar tenminste altijd blauw! ;)

Veel plezier!

Elwin
Veel plezier daar he Robert..

Zou ik eigenlijk ook wel willen.. gewoon even naar Curaçao. Heerlijk!
Succes en veel plezier! ^^
Succes, en we zien je vanzelf wel weer verschijnen ;).
Hmm jij was diegene naar het warme gebied gaat. Kreek van Arje Halma al een php wat ik er ga doen. Hellaas heb ik het wat kouder..

Maar veel plezier
Heel veel suc6 en plezier en kennis gewenst Robert :)

Ik zal je zeggen en met je delen dat ik je zeker ga missen want jouw comment en reacties en humor heeft mij menigmaal tot lachen danwel nadenken gezet!!

Tot gauw dan maar weer :)

Bedankt allemaal.. :) IK hoop dat ik daar veel ga leren.. maar ook genoeg tijd heb voor de leuke dingen :)

@lissy
Bedankt voor het compliment.. ik blijf zeker wel komen hoor.. ik weet alleen niet hoeveel en wanneer ik er tijd voor heb.
Ik ben nu vaak 10 uur op een dag online (of meer) maar dat ga ik daar waarschijnlijk niet halen.. :S
Succes Robert
en hopelijk tot gauw
Robert ik ken je nog niet echt persoonlijk(of in die richting). Toch wens ik jou het beste toe. Veel leren en bruine etc etc.

Groeten,
Christian Bolster
Wel ff foto's posten als je terug komt hé. Lijkt me wel leuk! Nogmaals: veel plezier

Reageren