Beste mede-phphulpers,

Ik zal de komende periode niet meer zoveel online zijn als anders. Ik ga een tijdje stagelopen op Curaçao, en met die andere tijden.. en het vele werk dat staat te wachten, zal ik jullie niet veel zien/ spreken hier op PHP-hulp.
Ik probeer wel dagelijks even te komen kijken, en dan bij een paar topics te helpen, maar ik weet niet of dat gaat lukken.

In ieder geval ben ik weer gewoon van de partij wanneer ik terug ben in ons kikkerlandje.

RObert
Ik ken hier volgens mij niemand persoonlijk.. maar het is altijd netjes om ff te laten weten als je er een tijdje niet bent.. de "vaste" phphulpers komen me redelijk vaak tegen.. En nu weten ze dat ik niet echt weg ben bij PHPhulp :)
Harmen schreef op 09.02.2006 19:20
Wel ff foto's posten als je terug komt hé. Lijkt me wel leuk! Nogmaals: veel plezier
Tuurlijk niet...!!

We mogen toch wel verachten dat die een of ander mooi PHP-script heeft geschreven om ze vanaf daar te posten? ;)

Elwin
Heej Robert! Wat leuk! Veel plezier daar :)
Robert,

Veel plezier daarzo. Ik kan me niks anders voorstellen dan dat je een hele leuk tijd te gemoed gaat.
En af en toe natuurlijk laten weten hoe het daar is he :)
Veel plezier daar. Maar heb het niet over het weer...
waag het niet om me een kaartje te sturen met 'groetjes uit zonnig curaçou' :)

veel plezier !
veel plezier daar he :P En wel een kaart sturen naar de phphulp crew :P dan kunnen die hem online zetten ;)
Veel plezier!
Je krijgt het nog druk Robert :P

Reageren