Voor valentijn maak ik een site voor mijn vriendin. Zo zou ik haar willen ver(r)assen.

http://users.skynet.be/belleke

Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet ;)

Onnuttig commentaar te geven over:

* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code ;)

Wow... ik heb eens geen commentaar. Prachtig.
Mooie site alleen kan ik de tekst erg moeilijk zien, dit komt door de kleur. Misschien moet je het contrast tussen achtergrond en tekst kleur wat verhogen.

Verder mooie site.
I Like It ! (:

Alleen de 'cartoontjes', 'Houden van', die Flash duurde even met laden hier, dus dacht ik dat de pagina stuk was (; Maar dat kan ff aan m'n verbinding gelegen hebben. En het zwart vind ik niet zo duidelijk... Kan je deze niet in de tekstkleur plaatsen oid? (;

De tekst vind ik duidelijk leesbaar hier (:

Mooie website!
Bij mij is alles snel en duidelijk leesbaar (ik heb wel een heel hoge brightness)
Kun je niet gewoon een bloemetje kopen, ben ik er meteen vanaf ;D
cartoontjes zou kunnen een preloader gebruiken misschien, hoewel het bestand is 160 kb ofzo, dus bespaar ik het mezelf maar.

Het zwart in een textkleur plaatsen? Bedoel je de text op de afbeeldingen? Mja het is een optie (die wel nogal veel werk zou vragen...)

Leesbaarheid, mja hier vreesde ik al voor. Gaat dus afhangen van hoe je monitor ingesteld is. Zou eens kunnen kijken voor alternatieven maar het zal zowiezo wel een rode variant blijven dunkt me.

Als er nog meer hier last van hebben laat het me weten ;)
Hi :)
Hier de mening van een vrouw en ik kan je vertellen dat zou iemand voor mij zoiets moois maken ik me zeker niet druk maken om de codes en in dit geval heel vereerd en content zijn met het kado.
Ik vind je site prachtig met heel veel gevoel en passie :)

Wauw, erg mooi!
Michiel schreef op 11.02.2006 14:58
Het zwart in een textkleur plaatsen? Bedoel je de text op de afbeeldingen? Mja het is een optie (die wel nogal veel werk zou vragen...)

Ik dacht eventueel om alle cartoons in die kleur te plaatsen, afbeelding + tekst. Hoewel de kans groot is dat dit dan weer lelijk wordt in de website zelf. Mijn brightness staat hier op het laagst, en het is best mogelijk ze te zien, geen erg dan (;
Dat is wel een heel originele manier! Alleen het muziekje doet het hier niet, misschien dat dat aan mij ligt...

Reageren