Graag commentaar over: leesbaarheid, kleurgebruik etc... spaar me niet ;)
Onnuttig commentaar te geven over:
* iframe (reden achtergrondmuziek, geen toegang tot php dus ook wel handig voor menu later eventueel te updaten...)
* Gebruik tabels ipv CSS (geen tijd meer dit te veranderen, en vrouwen kijken niet naar code ;)
Heb de text aangepast. Dit vind ik zelf veel leesbaarder.
Dat idee van love matcher is echt een super idee. Daar ik zowiezo weinig inspiratie heb voor "Fun" categorie. Jammergenoeg is mijn kennis van codering wel zeer beperkt. Hoewel de code ongetwijfeld zeer basis is. (2 invoervelden checken als ze gelijk zijn aan onze namen => 100%, anders random...)
Bedankt voor doorlinken, of het echt eenvoudiger is valt maar te bezien.
isabelle punt is streep lief punt be is wellicht nog moeilijker uit te leggen dan users.skynet.be ;) maar toch bedankt.
<script type="text/javascript">
function doMatch() {
var name1 = document.getElementById('matchmaker').name1.value;
var name2 = document.getElementById('matchmaker').name2.value;
var match = Math.round(Math.random() * 100);
if (name1.toLowerCase() == "michiel" && name2.toLowerCase() == "isabelle") {
match = 100;
}
var goal = document.getElementById('result');
goal.innerHTML = 'Match: ' + match + '%';
}
</script>
@ Michiel :
Grappig je link page... hier van PHPhulp hebben we je toch aardig geholpen met het verwezelijken van je site is mijn idee!
Dus toen ik de uiteindelijke versie ging bekijken en zag dacht ik het zal mij benieuwen of "wij" erbij staan....
linkje toegevoegd, maar zoals je wel zag was die pagina er zowiezo vlug bijgegooid.
Ik hoop site wat up te daten met gedichten, en als er veel meer content is wat link ruiltjes te doen. Goed voor bezoekers maar nog beter voor zoekmachines.
PHP hulp heeft met niet enkel aardig geholpen, het is ook het meest vriendelijk forum dat ik in lange tijd ben tegengekomen. Gezellige sfeer hang hier.
PHP hulp heeft met niet enkel aardig geholpen, het is ook het meest vriendelijk forum dat ik in lange tijd ben tegengekomen. Gezellige sfeer hang hier.
Als je snel bent kan je nog naar de meeting, vanmiddag om 13:30 uur in Utrecht ;)