Wat ga jij doen vandaag / vanavond?
Ook kaartjes verstuurd?
Ik heb wel een kaartje verstuurd, naar mijn 'scharrel-maar-meer' Sanne.. Kan nog niet zeggen wat voor kaartje precies, want ze leest het hier ook en weet niet of ze hem al heeft of niet :)
Vanavond gaan we uit eten in een klein restaurantje genaamd Preview..
We gaan vanmiddag ook een katje ophalen!! Ruben noemen we hem, afgeleid van Ruben Nicolai (onze favoriete Lama) :) :)
Ik heb geen vriendin, dus geen speciale liefde om iets leuks mee te doen. Maar ikzelf ben niet zo'n gelover in valentijnsdag... ik vind eigenlijk dat iedere dag zo'n speciale dag zou moeten zijn waarop je je vriendin aanbid.
Ik zou het orgineler vinden om op een andere dag dan valentijnsdag iets leuks te organiseren dan met de meute mee te lopen.
Maarja, wie weet is dat ook de rede dat ik geen vriendin heb...
Hier in Braziliƫ kennen ze geen Valentijnsdag. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niets aan doe. Vanavond gaan we dus eens lekker uit eten. En uiteraard heb ik ook nog een cadeautje, maar dat doet het altijd goed.
Wij doen niet aan valentijnsdag. We geven elkaar zo af en toe toch al een cadeautje, of gaan soms uit eten enzovoorts. Waarom zou je da speciaal op 14-02 moeten doen? :)