Wat ga jij doen vandaag / vanavond?
Ook kaartjes verstuurd?

Ik heb wel een kaartje verstuurd, naar mijn 'scharrel-maar-meer' Sanne.. Kan nog niet zeggen wat voor kaartje precies, want ze leest het hier ook en weet niet of ze hem al heeft of niet :)

Vanavond gaan we uit eten in een klein restaurantje genaamd Preview..

We gaan vanmiddag ook een katje ophalen!! Ruben noemen we hem, afgeleid van Ruben Nicolai (onze favoriete Lama) :) :)
Valentijn is commerciele onzin, doe er dus ook niet aan...

En ik kies toch ook voor Ruben..
Sarah vind ik nogal irritant, gaat altijd over sex bij haar, je moet het maar leuk vinden.
Arie is ook wel leuk, maar Tijl komt toch op de 2e plaats..
FF (niet niet onze geliefde browser) op een rijtje:
1. Ruben Nicolai
2. Tijl Beckand
3. Arie Kooman

Volledig offtopic, maar heel erg belangrijk :P
De roos ook mijn school

groeten,
Christian Bolster
Chupskie schreef op 14.02.2006 14:53

Maarjah het vrouwtje is er blij mee, als we iets geven he ;)

Maar waarom op deze veertiende dag in Februari iets geven, en niet op een andere willekeurige dag? Of, waarom niet meerdere keren per jaar iets geven dan?

Edit:
'De roos' hadden we vroeger ook op mijn school (ca. 8 jaar geleden). Heb mijn huidige vriendin toen nog eens bestookt met 25 van die rozen ^^
Ik heb geen vriendje...
Ik ben nie verliefd...
Du shet leven is hard voor mij op valetijns dag :p
Maar ik heb alle meisjes in de klas een kaartje gegeven. (vriendschapsvalentijn, zelf bedacht :p) Niet de jonges. Komt verkeerd over..... ;)
bij ons was het vroeger rozen, tegenwoordig hart vormige lolly's
@Kasper
Ik bedoelde daar eigenlijk mee te zeggen, dat de vrouwen/meisjes valentijnsdag vaak helemaal fantastisch vinden.
Zelf vind ik er nu niks meer aan, en doe ik er dit jaar dus ook niet meer aan! ;)

En rozen, ja dat doen ze volgens mij op bijna alle middelbare scholen of niet...! Beetje kinderachtig, maar was vroeger natuurlijk wel lache, als je nog van die leeftijd bent :P:P
Lotte, ben je niet bang dat je juist met die actie een 'reputatie' opbouwt ;).
Elke reputatie is er 1 :+
Arjan Kapteijn schreef op 14.02.2006 16:08
Lotte, ben je niet bang dat je juist met die actie een 'reputatie' opbouwt ;).
LOL!
PurpleMadness schreef op 14.02.2006 14:52
[quote=Woopie100 schreef op 14.02.2006 11:13]Bij ons op school kan je ene kaartje inleveren met een naam er op en diegene krijgt dan een roos :)

Dát is nou toevallig, hier ook op mijn school..[/quote]

tsjonge jonge, hier ook al (A)

Reageren