Ik zoek een script waarbij je producten kunt vergelijken, bijvoorbeeld je hebt een site met 10 telefoons, en je wil er 4 vergelijken, dat je dan die 4 kan aanvinken en dat ze in een volgende pagina of een nieuw venster in een schema komen te staan, met hun eigenschappen, weet iemand hoe je dat script moet maken, of of er al een soort gelijk script is ?

Je zou me egt heel erg helpen !
Alvast bedankt!

Everzz
Ik heb mijn eigen laptop bij, daar heb ik dreamweaver en frontpage en alles op maar, ik heb dreamweaver nog nooit gebruikt, ps ik loop hier stage.

maar ik kom er niet uit in dreamweaver,
jaah dat komt allemaal omdat ik hier stage loop ik heb op mijn school wel websites gebouwd verschillende, maar neit echt met scripts erin, dus daar ben ik nog neit in htuis.
ps mijn stage is om te leren dus moet ik dit ook leren:D
Everzz schreef op 15.02.2006 11:42
Ik heb mijn eigen laptop bij, daar heb ik dreamweaver en frontpage en alles op maar, ik heb dreamweaver nog nooit gebruikt, ps ik loop hier stage.

dreamweaver is helemaal niet moeilijk, je moet gewoon typen en dreamweaver alleen gebruiken om de code te highlighten. je moet niet proberen om functies in dat programma te gebruiken omdat je het net zo snel zelf typt.
Jij wilt op je stage 'ff' leren hoe je serieuze bedrijfsapplicaties gaan maken? Wat een onverantwoordelijk bedrijf & school..
Everzz schreef op 15.02.2006 11:44
jaah dat komt allemaal omdat ik hier stage loop ik heb op mijn school wel websites gebouwd verschillende, maar neit echt met scripts erin, dus daar ben ik nog neit in htuis.
ps mijn stage is om te leren dus moet ik dit ook leren:D

ik neem aan dat je toch wel een of andere opleiding achter de rug hebt? of zeggen ze gewoon van, maak dit vergelijkingsscript maar even ookal weten ze dat het voor jou nog een hele opgave zal zijn?
haha juist jah, het is ook maar een test of ik zelfstandig iets op kan lossen (met behulp van internet, forums) nee ik heb nog geen opleiding achter de rug, ik zit nu in het 2e jaar van deze opleiding ICT beheerder, ik ga volgend jaar aplicatie doen. En het enige dat er is is dat ze wel willen dat deze site echt gebruikt word, dus ik heb er nog 4 maanden voor dus als mensen mij kunnen helpen krijg ik dat echt wel voor elkaar! ps. de rest van de site is al in elkaar gezet.
4 maanden? Ik heb net in 2 minuten hierboven al 80% neergezet?
jaah dit is ook niet mijn enigste opdracht, maar aub help me liever dan zeuren over dat het stage is etc:)

mar ik heb wel respect dat jullie het kunne daarom vraag ik alleen om hulp
Stefan van Iwaarden schreef op 15.02.2006 11:45
[quote=Everzz schreef op 15.02.2006 11:42]Ik heb mijn eigen laptop bij, daar heb ik dreamweaver en frontpage en alles op maar, ik heb dreamweaver nog nooit gebruikt, ps ik loop hier stage.

dreamweaver is helemaal niet moeilijk, je moet gewoon typen en dreamweaver alleen gebruiken om de code te highlighten. je moet niet proberen om functies in dat programma te gebruiken omdat je het net zo snel zelf typt.[/quote]

Ik vond Dreamweaver juist ontzettend irritant. Voor html pagina's is het wel een nuttige WYSIWYG editor als je begint met html maar voor php is het echt een hel :(.
Zelf gebruik ik ultraedit32, springt automatisch in en geeft het ook alle mooie kleurtjes :p
Ik heb niet alle berichten gelezen, maar ik zie wel dat Arjan al een groot deel voor je gemaakt heeft.
Ik zou hem dankbaar zijn ipv te zeggen dat hij niet zo moet zeuren over je stage.

Er worden hier geen kant en klare scripts geleverd, als wij dat wel zouden doen zou de website www.gratiswerkendephpscripts.nl heten.

Er wordt hier hulp geboden, we willen dus ook zien dat je er zelf moeite voor doet.

Mvg,

Erik

Reageren