Ik zoek een script waarbij je producten kunt vergelijken, bijvoorbeeld je hebt een site met 10 telefoons, en je wil er 4 vergelijken, dat je dan die 4 kan aanvinken en dat ze in een volgende pagina of een nieuw venster in een schema komen te staan, met hun eigenschappen, weet iemand hoe je dat script moet maken, of of er al een soort gelijk script is ?

Je zou me egt heel erg helpen !
Alvast bedankt!

Everzz
"Ik vond Dreamweaver juist ontzettend irritant. Voor html pagina's is het wel een nuttige WYSIWYG editor als je begint met html maar voor php is het echt een hel :(.
Zelf gebruik ik ultraedit32, springt automatisch in en geeft het ook alle mooie kleurtjes :p"

Ik gebruik al jaren DreamWeaver, uitsluitend in de code view. Inspringen, syntax highlighting, code completion, alles wat je wilt.
Ik zeg tog dat ik blij ben met zijn hulp in het vorige bericht ik zeg alleen dat ik er niet uit kom want ik kopieer die scripts wel , mar hij doet op 1 of andere manier niks(A) ik zeg al ik probeer wel maar ik heb nog nooit met zulke scripts gewerkt.

GR.
Everzz
De uiteindelijke submit (bovenaan) doet niks, daar moet je andere gegevens uit de database halen (van je vergelijking) en echoƩn.

Ik gebruik overigens crimson editor, dat heeft alles wat ik nodig heb: tabbladen + code kleurtjes. Meer wens ik niet :).
Ik ben ook zeer blij met de hulp , maar dat heb ik al gezegd, ik zeg alleen dat ik er neit aan uit kom, ik heb zijn dinges gekopieerd, maar hij doet niks en ik zie niks, ik zeg ook dat dit pas de 1e keer is dat ik met scripts werk. je hoeft het ook neit helemaal te helpen, maa rhet zou wel fijn zijn , omdat ik er nog gwn onbekent mee ben.

Gr.
Everzz
oo sorry
jah en ik weet dus nie tprecies wat ik moet aanpassen
: mijn database heet db1
mijn query: Producten Query
Een query moet iets zijn als:

SELECT blabla, blabla FROM tabel, en dan eventueel wat WHERE, ORDER BY of andere hulpmiddelen.
ik haat dit werk:P, op mijn werk pc zit internet, en op mijn laptop niet , en acces heb ik alleen op mijn laptop
acces? Ik neem aan dat je een echte (relationele) database neemt, zoals postgresql of mysql (die eigenlijk niet echt relationeel is).
ja mar die kun je link-en

Reageren