Dat is geen verspreking, dat is gewoon de waarheid.
Ik was al een heel verhaal begonnen te typen, maar realiseerde me dat je hier wel hele boeken over kunt schrijven, en dat het forum anders weer volloopt met verschillen tussen Windows en Linux.
Enige wat ik wil zeggen is: het ligt deels ook aan de gebruiker. Je moet vooral weten wát je installeert en hoe, en hoe je je systeem schoonhoudt. Dan is de kans op een instabiel en onveilig systeem niet zo heel groot. Qua software vindt ik Microsoft niet eens zo heel slecht, alleen het probleem met Microsoft is dat ze overal geld voor vragen en alles zelf willen produceren (bv. de firewalls, mediaplayer etc; programma's die je ook best door third parties kunt laten produceren en integreren).
Maar er zijn wel meer belangrijke verschillen! Mac en linux gaan veel beter om met geheugen!
Windows laat overal maar (dll) bestandjes achter!
En zo kan je wel een hele lijst maken!
Maar ja, je kan er wel jaren over door discuseren inderdaad :P maar t was niet WEER een topic van Micro$oft vs Linux maar ging om de quote(s) :P
maar t was niet WEER een topic van Micro$oft vs Linux maar ging om de quote(s) :P
Daarom. Er stonden in de Kijk (jaja, daar haal ik mijn onuitputtelijke kennis vandaan) een tijdje terug ook allemaal quotes en wetenswaardigheidjes over Appie Einstein. Beste quote van hem vind ik:
"I don't know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Een actuele quote: "Vice-president Dick Cheney bezoekt elf landen in het Midden-Oosten om Amerika's anti-terreurboodschap aan de man te brengen. Die boodschap luidt: 'Help ons het terrorisme te bestrijden of...Hé, is dat olie?" Jon Stewart in Kijk, februari 2006.
whahaha :P Dat is zeker wel een goede! En zeker actueel ;) Eey maar ik ga ff slapen :P Lees morgen wel of er nog meer prachtige quotes zijn!
Weltrusten!
"Don't go around saying the world owes you a living. The world owes you nothing. It was here first." - Mark Twain
"In the future, everybody will be world famous for 15 minutes." - Andy Warhol
Later werd hij die spreuk beu omdat mensen hem zo vaak vroegen wanneer hun '15 minutes' kwamen. Hij heeft zijn spreuk toen veranderd in:
"In fifteen minutes, everybody will be world famous." ;)
Ik ga ook onder de wol. Truste!
Edit:
Andy Warhol heeft nog veel meer leuke citaten zie ik! Bijvoorbeeld I'd asked around 10 or 15 people for suggestions. Finally one lady friend asked the right question, "Well, what do you love most?" That's how I started painting money.! Kijk bijvoorbeeld eens op WikiQuote. Of, wellicht al bekend, citaten.net.