Eey,

We waren Microsoft toch al aan t afzeiken met hun IE7. En daarvoor ook altijd al maar goed :P
Ik vond een leuke quote over Microsoft:

If you're looking for an operating system that is secure and stable, then Microsoft Windows is not the system for you.
- Microsoft Spokesman

Echt gezegt dus door "Microsoft Spokesman" :P

Prachtig, wat vinden jullie?
haha sommige mense zijn gewoon prachtig dat ze zulke dingen verzinnen! :D Ik ga ook. weltrusten! over 15 minuten is het 2.05, dan ben ik world famous :P (in mn dromen dan zeker :P)

“If you don't make mistakes, you aren't really trying.”
- Coleman Hawking
oeps sorry :S k dacht dat mijn bericht niet werd gepost :P maar hij kwam op de 2e pagina, en hij toonde de eerste :P tis laat haha.

[edit] Ik zal morgen die sites door kijken ;) [/edit]
SanThe schreef op 15.02.2006 23:47
Mijn favorieten:

In a world without Walls and Fences who needs Windows and Gates?

A computer is like air-conditioning; once you open windows, it's useless.

Echt geweldig... ik kende ze nog niet :)
Windows is toch ook duidelijk bedoeld voor de niet/minder 'technisch' aangelegde gebruiker? :P

Windows is (lijkt mij zo) gericht voor mensen die doorgaans:
- Een emailtje of documentje willen typen.
- Internetten (Chatten/Surfen)
- Spelletje doen.
- Muziek luisteren.
- Filmpjes kijken.
- Het geen probleem vinden om 1x per dag af te sluiten (en desgewenst opnieuw op te starten).

Gezien dit 85% van de consumentenmarkt is, hebben ze een goede doelgroep gekozen ;)
Pholeron schreef op 16.02.2006 10:06
Windows is toch ook duidelijk bedoeld voor de niet/minder 'technisch' aangelegde gebruiker? :P

Windows is (...) hebben ze een goede doelgroep gekozen ;)
Neeeeeeeeeeeeee, niet hierover beginnen!! Dan telt dit topic binnen de kortste keren weer 40 pagina's :s

Maar uhm, je moet wel redelijk technisch zijn wil je Windows goed kunnen gebruiken hoor. Mijn ouders bellen me iedere week wel op over een Microsoft-gerelateerd probleem ^^
Deze is mij al een tijd bijgebleven :Y

Linux is like a wigwam, no windows, no gates and an apache inside

:)
Mitch schreef op 16.02.2006 10:58
Linux is like a wigwam, no windows, no gates and an apache inside

Kijk, deze vind ik nou super....
Whahaha :P.. *censuur* dan maar hé :P
Mja, *schaam* tiep ik op Windows :+
Heb wel Cygwin linux emu en VMWare met Gentoo als goedmakertje :P
Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life.

Reageren