Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
Het was wel leuk dus??
(maar wie is nouw wie?)
@kasper: die schaduw geeft wel het effect van professionele night-vision ofzo :P

EDIT: @han: http://www.kasperveen.nl/meeting/, foto rechts onder
Nu.nl

AMSTERDAM - De Amsterdamse Wallen hebben zaterdag de deuren geopend voor het publiek tijdens een open dag. De initiatiefnemer, het Prostitutie Informatie Centrum (PIC), wil hiermee het imago van de rosse buurt verbeteren en laten zien wat de Wallen werkelijk zijn. Mensen konden gratis een kijkje nemen in bordelen en in peeskamertjes.

Ohwjah :) Cool

Edit: ik bedoel de foto ;)
Arjan, cool gepaint :)))) Zelf ben ik ook zo'n soort van Picasso. ;)
Externe flitser kan geloof ik niet op mijn camera, maar ik kan wel zonder flitser flitsen met 400ASA. De plaatjes worden dan wel wat flets inderdaad. Gewoon die lens niet meer binnen gebruiken is de makkelijkste oplossing denk ik.
Moeten jullie alleen niet al te veel aankomen anders krijg ik jullie er de volgende keer niet meer op :)
Han schreef op 18.02.2006 18:59
Het was wel leuk dus??
(maar wie is nouw wie?)

Zie deze pic
Of kijk op de meeting pagina, onderaan staat nu een vlnr beschrijving, met Kasper erbij :)

Voor de zomervakantie, weer op een zaterdag? 3 Juni? Of 27 mei al? Ik kan altijd, zolang ik het maar op tijd weet :D
Het idee is ook om dan vooraf het eea te regelen. Bijv. smiddags ergens reserveren voor de lunch, misschien savonds ergens eten en tussendoor iets leuks doen.

Leuke is dat je dan niet half utrecht door hoeft te wandelen, en dat mensen ook één deel kunnen komen. Nadeel is dat je dingen gaat vastleggen, en dat je onbewust mensen financiele verplichtingen op gaat leggen.

Overigens (en dat klinkt gek voor een 19 jarige) wil ik best een keer naar een leuke dierentuin. Iets met aapjes enzo. Ik kijk graag naar monkey world op tv, kan ik gewoon uren naar kijken :P. Ik denk dat meer mensen dat kunnen waarderen en dat de kosten daarvan mee kunnen vallen. Maargoed, goed idee dus voor de volgende keer.
Maar, waren het die 8 mensen, of zijn er nog meer geweest die misschien kort zijn gebleven of niet op foto's blijven plakken.
Het waren die acht mensen.

edit: Net even in phpMyAdmin gekeken en er hadden zich 24 mensen aangemeld. Dat er maar acht waren zal te maken hebben met de datum, de plaats, of onvoorziene omstandigheden.

Reageren